Gå til innhold

Ring-inskripsjon

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi har Snurre og et hjerte' date=' deretter snurremannen og et hjerte. Så datoen hvor vi gifter oss. :hjerter:[/quote']

Akkurat det vi tenker på å ha...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o

Ehh.....

Kødder du...??!?

:kgblunk:

Hehe, kunne jo hende at noen av dere var veldig knyttet til nickene deres og ville ha dem på ringene? Jeg bare spør jeg, synes det hørtes så teit ut.. :P;)

Skrevet

Anyvold:Vi skal jo ha våre navn da..Ikke nicket mitt,.

Skrevet

:ler: nei, er så knyttet til KG at nicket blir det..

For å rette opp. Det blir Evig din Bendik i våre.

:roll:

Skrevet

Vi har hverken navn eller dato i våre ringer, tenkte som så at det husker vi nok likevel ;)

I hans står det "Hand i hand gjennom livet" og i min står det "Gjennom livet hand i hand". Dette brukte vi også i bryllupsløftene som vi gav til hverandre. Veldig personlig :)

Gjest Muslingen
Skrevet

I min forlovelsesring står det :hjerte: Din Mattis, og så skal vi gravere bryllupsdatoen. Skal ha 5 diamanter i ringen min, så det blir liten plass til dato gitt.... :o

Skrevet

I våre ringer skal det stå: "Until the end of the world". Det er et sitat fra en tegneserie som betyr mye for oss.

Den morsomste inskripsjonen jeg har hørt om, er for øvrig: "Den som gir seg er en dritt!"

Skrevet

I våre forlovelsesringer står det 'Forever your ....' Og nå lurer vi på å gravere inn datoen på brylluppet på utsiden, eller på kanten da siden de er høye de ringene vi har, og ta forlovelsesdatoen inni...

Ikke lett! :ler:

Skrevet

Den morsomste inskripsjonen jeg har hørt om, er for øvrig: "Den som gir seg er en dritt!"

:hoho: jævlig bra!!

Nå har vi bestemt oss, det blir trettito tegn, så gjenstår det å se om gullsmeden godtar så mange.....

Skrevet

I ringen min står det "Kjæresten min, Stein" og datoen, og i ringen hans det samme med mitt navn... :lol:

Skrevet

Str. 17, Tex? Hvilken skala er det? Jeg har 52.

Skrevet

Det er str 56.

I ringen min skal det stå

love and passion

og det samme i hans, bare at han skal ha A 8 T

i stedet.

Og de som lurer, åttetallet står for evighetstegnet....

Skrevet

vet om noen som hadde gifteringer, det stod din bæsj i.

Ikke så veldig koselig, det var kallenavnene de brukte på hverandre. De er ikke gift nå.

Vi har ikke helt bestemt oss, men tror det blir

From here to eternity 06.03.04

:D :D

Skrevet
:hoho::hoho::hoho: den som gir seg er en dritt - var veldig veldig bra. I våre ringer vil det stå endelig min
Skrevet
vet om noen som hadde gifteringer, det stod din bæsj i.

Ikke så veldig koselig, det var kallenavnene de brukte på hverandre. De er ikke gift nå.

Vi har ikke helt bestemt oss, men tror det blir

From here to eternity 06.03.04

:D :D

Jeg ville absolutt ikke hatt "din bæsj" i min ring :D

Skrevet

Jeg ville absolutt ikke hatt "din bæsj" i min ring :D

Sikker.....??

:ler: Ikke jeg heller.......

Skrevet

Sikker.....??

:ler: Ikke jeg heller.......

Ja, ganske så sikker :ler: Men, det var ikke akkurat så romantisk det min samboer forslo i går heller.. Sikker på at han hadde likt det godt om det kunne stå det.

Skrevet

Din bæsj!?! :ler:

folk er rare...det har jeg alltid sagt! :ler:

I våre står det evig din^NAVN^dato

Vi har ennå ikke gravert inn bryllupsdatoen, men tenkte ha den i romertall på utsiden...det står jo allikevel den teksten vi vil ha inni..jeg har bare ikke plass til en ny dato!!

Et vennepar av oss har inskripsjonene laget i sin egen håndskrift...det var ganske fint!

Skrevet

Hei

Gifta oss for omtrent 1 år siden, og vi hadde denne inskripsjonen i ringene våre.

" Amor vincit omnia" :hjerte:

Dette er latin og betyr:

Kjærligheten overvinner alt !!

Syns den er så fin !!

Også har vi datoen for bryllupet, men ikke navna våre.

Bare et tips fra meg

Klem fra Pludre :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...