Gå til innhold

Venninna mi synes marsvinet mitt er stygg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kjøpt ett nytt marsvin og skulle vise det for bestevenninna mi. Jeg sa "er hun ikke fin?" Da svarte venninna mi: "nei, hun er stygg, er mange som er finere marsvin enn henne. Likte henne ikke i det hele tatt." Jeg ble lei meg og såret og bare sa "Jeg synes hun er søt jeg".

Er det vanlig å si sånn? høflighet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er nok bare misunnelig.

Ikke bry deg så mye om det, slik oppførsel pleier å forsvinne når dere blir ferdige med barneskolen :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig!

• Liker 1
Skrevet

kan jo være at denne er sjalu på marsvinet og sier slikt.

Glem det du .Marsvinet ditt er som alle andre marsvin,nydelige !

• Liker 1
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Hvorfor være venn med sånne personer som ikke evner glede seg for andre og være litt selektive med hva de sier?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er sikkert sjalu fordi marsvinet er penere enn henne.

• Liker 6
Skrevet

Hun er sikkert sjalu fordi marsvinet er penere enn henne.

+1

Skrevet

Jeg hadde kjøpt ett nytt marsvin og skulle vise det for bestevenninna mi. Jeg sa "er hun ikke fin?" Da svarte venninna mi: "nei, hun er stygg, er mange som er finere marsvin enn henne. Likte henne ikke i det hele tatt." Jeg ble lei meg og såret og bare sa "Jeg synes hun er søt jeg".

Er det vanlig å si sånn? høflighet?

Jeg har ei datter på 7, og innimellom kommer det frem sånne problemstillinger i heimen. Jeg råder snuppa til å ta opp det som plager henne med den det gjelder. Fortelle at hun ble lei seg/ sint/ skuffa/ provosert, og hvorfor. Og bli ferdig med det. Det er utrolig greit å lære seg fra ung alder å si ifra om sånne ting, og kreve respekt.

Jeg hadde ikke giddet å ha ei venninne så totalt uten sosiale antenner. Det er på tide hun får vite hvordan hun oppfattes. For det er selvfølgelig ikke vanlig blant venninner å si sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...