Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Jeg trenger mye kondisjon for tiden og merker at hvis jeg presser meg hardt begynner det å prikke i halsen og brystet, jeg blir også fort svimmel og kvalm. Har alltid hatt det sånn, men nå har jeg trent opp kondisen min og kan jogge litt lenger før det skjer? Skal dårlig kondis føles sånn eller kan jeg ha en form for astma? Føler det går litt bedre når jeg bruker lue eller det er varmt ute. Har pollenallergi hvis det er relevant.
Hariette Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Jeg har allergi og astma. Jeg gikk og testet meg for astma når jeg ble andpusten bare av å gå opp en trapp. Da skjønte jeg at noe var feil. Vet ikke ås mye om prikking og den slags, men hvis du blir sliten og tungpustet bare av enkle gjøremål kan det være astma
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Jeg blir ikke sliten av enkle gjøremål, lurer egentlig på om det er normalt med prikking nedi halsen og brystet ved andpustenhet.
Gjest Daenerys Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Når du puster anstrengt bruker du også den øverste delen av lungene, som sitter festet i området rundt halsen og øverste del av brystet. Jeg tror det er helt normalt jeg, opplevde mye av det samme når jeg startet å jogge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå