AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 skal på jobbintervju. hvilken tre beste positive og negative egenskaper skal jeg nevne?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Du må nesten komme med egne forslag. Vi kjenner ikke deg. Ut fra forslagene du skriver her, kan vi komme med tips. 1
Toadette82 Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 skal på jobbintervju. hvilken tre beste positive og negative egenskaper skal jeg nevne? Det kommer jo ann på hvilke gode og dårlige sider du har det. Og litt åssen jobb det er snakk om tenker jeg. Er det feks jobb i en barnehage så bør du jo si at du liker å være ute i friluft, at du er leken og at du er ansvarsbevisst og en tydelig grensesetter. At du er snill, omgsorgsfull etc. Er det en jobb på et kontor feks så vil jo kvaliteter som effektiv, systematisk og flesibel være gode egenskaper. Negative er jo alltid så vanskelig syns jeg, men jeg pleier feks å si at jeg er litt rotete,men har orden i rotet. At jeg kan være sjenert ihvertfall til jeg blir varm i trøya, og at jeg er for dårlig til å si nei og at jeg må øve på å bli flinkere til dette. Med dette sier jeg at jeg vet jeg har "dårlige" sider,men at jeg er klar over de og vet hva som må til for å jobbe med de.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Kan også være lurt å beskrive egenskaper med et eksempel på en tidligere jobbsituasjon som du taklet bra eller som du taklet dårlig og har lært av. Da viser man at man kan knytte det opp mot reelle situasjoner samtidig som at det ikke bare blir store ord og floskler.
Inx Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Beste: Lukter godt uansett, du kan gå ukevis uten å dusje, ingen merker noe uansett. Blir aldri fyllesyk, kan drikke så mye du vil hver kveld, men er frisk og rask dagen derpå Har ikke noe problem med ulogiske/urettferdige avgjørelser, du gir full pupp uansett 1
Toadette82 Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 det er i en butikk.. Da ville jeg sagt at jeg var serviceinnstillt og alltid satte kunden i fokus, at jeg er blid og sosial og lett kommer i kontakt med andre mennesker. Blir ikke lett stresset osv. Lykke til på intervju!=)
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Du kjenner deg selv best. og du vet vel selv hva du er god og dårlig til?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 på mine negative sider må det nevnes at jeg er sta? sjenert og rotete? men jeg har jo orden i rotet.. ts
Gjest Spinell Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Verken sjenert eller rotete er egenskaper jeg ville satt pris på som sjef i en butikk. Særlig ikke rotete.
Gjest finurlig Skrevet 27. april 2012 #12 Skrevet 27. april 2012 på mine negative sider må det nevnes at jeg er sta? sjenert og rotete? men jeg har jo orden i rotet.. ts Du kan si at du kan fremståsom rotete, men at du har orden i det. Ettersom du er sjenert ville jeg heller sagt at du har en forsiktig fremtoning. Sta er ganske negativt i butikksammenheng, spesiellt hvis det er mange ansatte og fordeling av arbeidsoppgaver. Da kan du heller si at du ikke liker at meningene dine blir tilsidesatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå