Gå til innhold

hva er det mest crazy du eller noen du kjenner har gjort for kjærligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det mest crazy du eller noen du kjenner har gjort for kjærligheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på visning på et småbruk jeg ville kjøpe men ikke hadde forutsetning for å klare selve drifta på aleine - og spurte kjæresten (som jeg bare hadde truffet 7 mndr tidligere) rett etter visninga om han ville flytte sammen med meg der.

Fikk et veldig raskt ja :yvonne:

• Liker 13
Skrevet

Flytta 600 km for en jeg hadde kjent i 3 uker.

Endte med 6 fine år sammen, dessverre slutt mellom osss nå, men vi fikk en fantastisk sønn.

• Liker 5
Skrevet

En venn av meg skulle absolutt gi Valentinesdag-gaven til sin nyutkårede kjærlighet, og kjørte helt spontant strekningen Oslo-Bergen i grusomt vestlands-storm for å legge gaver og kort i hennes leilighet mens hun var på jobb. Han hadde visst glemt å sende det i posten i forveien, og å utlevere dem personlig ville ta kortere tid. Det komiske synes jeg er heller det faktum at han måtte kjøre tilbake samme kveld for å rekke jobben dagen etter.

En annen fikk barn etter barn i håp om å redde kjærligheten i mellom dem, men den er mer alvorlig 'gærn' enn komisk sånn sett.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ga opp sønnen sin for meg, da var jeg en stk. fornøyd jente som ikke trengte å være stemor lengre ;-)

• Liker 5
Skrevet
Ga opp sønnen sin for meg, da var jeg en stk. fornøyd jente som ikke trengte å være stemor lengre ;-)

:forvirret:

• Liker 35
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

satte stemor forand barn, ble sammen med noen over internett. ingen av forholdene varte :gjeiper: må si jeg humrer litt over det.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Skrevet

Flyttet til et land der jeg ikke kjente noen andre enn kjæresten og ikke kunne språket, etter å ha tilbrakt totalt 2 uker sammen med ham (men endel mer på internett).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg kjenner tatoverte navnet til ei han hadde vært sammen med i 2 dager med stor skift over hele armen. De var sammen i ca. 6 måneder

• Liker 27
Skrevet

Lot som eg var skikkeleg friluftsmenneske slik som han, og dro på telttur sånn seint på våren, og rekna med det skulle gå bra, sidan det var 10-12 grader på dagtid... Det vart sjølvsagt dritkaldt, og på toppen av det heile byrja det å snø. Lå og hakka tenner heile natta, sov ikkje meir enn ein time til saman. Har lært å vera ærleg om at eg ikkje heilt ser sjarmen i friluftlivet ja :fnise:

• Liker 10
Skrevet (endret)

For en balleløs mann! :kjefte: Og jeg skjønner heller ikke at du er så glad for det. Det er hvertfall en mann jeg ikke ville fått barn med.

Endret av Japp
  • Liker 33
Gjest Chickpea
Skrevet

Dere som har såpass uattraktive personlighetstrekk, var jaggu meg heldig som fant hverandre, må jeg si..

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hadde kjæresten min gitt opp sin datter "bare for meg", så hadde jeg gått ifra han, enkelt og greit! Slikt gjør ikke mannfolk! Fy faen, håper du ikke er seriøs...

• Liker 22
Gjest Søgni
Skrevet

Interessert meg for, og satt meg inn i sykkelsport. Det var hakket før jeg dro til Frankrike for å bo i telt for å overvære en etappe av Tour de France også. Galskap!

• Liker 15
Skrevet

Flyttet til et land der jeg ikke kjente noen andre enn kjæresten og ikke kunne språket, etter å ha tilbrakt totalt 2 uker sammen med ham (men endel mer på internett).

Fortsatt sammen?!

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Tatoverte drittbikkja til dama si på overarmen.

20j0paf.jpg

(Det skal forestille en chihuahua)

• Liker 15
Skrevet

Fortsatt sammen?!

Jepp! 4 år så langt.

• Liker 12
Skrevet

Veit ikkje om det er crazy, men.. Søstra mi fann mannen sin på nettet, flytta til Spania kvar han budde etter ei stund. Han fløyg til sør-Afrika når ho var der på studietur, for å vere der med ho nokre dagar før ho måtte tilbake til Noreg. :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...