Aelwyn Skrevet 25. januar 2004 #1 Skrevet 25. januar 2004 :oops: Har lagt inn bud på 3 kjoler, en Maggie Sottero-Vogue til $25, en Allure kjole til $45 og en Winnie Couture kjole til $57,50... Nå må jeg roe meg, og så se hva dette fører til... Her er kjolene: Vogue: Allure: Winnie: Oioioi..Tenk om jeg vinner da! Hva skal jeg med tre (!) kjoler? *S* Får selge de to andre....
Gjest Tex Skrevet 25. januar 2004 #2 Skrevet 25. januar 2004 Fine kjoler!! :D Du kan jo alltids selge dem vettu.... Jeg for min del kjøpte en kjole på QXL, til et par hundrelapper. Skal bruke den på jobb (karneval) nå i februar..... :blunke:
Aelwyn Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2004 Ble overbudt på Vogue kjolen.. Den som var så fiiin... Men det kommer sikkert fler sjanser... Om jeg vinner den som jeg skrev Bonny på, som egentlig er Winnie Couture, så skal jeg undersøke om skjørtet bake kan gjøres noe med, er ikke helt fan av den snøreopp greia... Men Allure var jo en kjempepen kjole det oxo... :oops: Tror jeg må tenke masse... Og så har jeg jo så god tid atte... Kan kjøpe mange kjoler på halvannet år ja...
Aelwyn Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2004 Hva synes dere om denne da? http://www.winniecouture.com/Spring%202003...%20Web/8133.jpg Den "kåpen" over er avtagbar, og da får man en enkel ivory kjole... (Men vurderer å høre med syersken her i byen om mulighetene for snøring i ryggen. )
Gjest Tex Skrevet 25. januar 2004 #7 Skrevet 25. januar 2004 Syns den siste her er det fineste du har vist frem til nå :blunke:
Aelwyn Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2004 Tusen takk Tex... Føler veldig at dette kan være KJOLEN... Men fikk akkurat mail fra hun som driver nettselskapet snart gift... Sjekk linken... http://www.snart-gift.no/diamantsottero.htm Den var jo heller ikke å forakte da... :D
Gjest Tex Skrevet 25. januar 2004 #9 Skrevet 25. januar 2004 Syns faktisk ikke den var såååå fin.... Den med chiffong kåpen er den fineste syns jeg! Faktisk dritalekker om jeg skal få si det......
Aelwyn Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #11 Skrevet 25. januar 2004 Har sendt mail til Elegant Lady Bridal nå... På e-bay ligger den til 160 dollar... På hjemmesida til 568 dollar.... :o Må høre om hun har den inne... Jeg falt pladask og den har jo ermer med tanke på at jeg har ekstra på kroppen...
Aelwyn Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #12 Skrevet 25. januar 2004 :oops: Dette blir siste... Jeg lover! http://www.winniecouture.com/spring2003/8149.jpg
Gjest MrsL Skrevet 25. januar 2004 #14 Skrevet 25. januar 2004 Synes den med sommerfuglene er desidert penest
Snorkie Skrevet 25. januar 2004 #15 Skrevet 25. januar 2004 Det er lov til å være litt bryllupsgal vettu Synes den med sommerfuglene og den siste var flotte. I tillegg synes jeg Vogue var lekker, men likte ikke helt de store sløyfene bak. Lykke til med kjolebying
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå