AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Sønnen min har nettopp fått seg ny seng, 120x200, problemet er at stretchlakenet, som er samme str. gjør at overmadrassen krøller seg, den retter seg ikke ut når han ligger heller. Hva gjør jeg med dette?
hufsa! Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Heia,jeg bruker jersylaken fra kid på 120 * 200 til 120 seng men trekker alltid lakene over overmad og mad undr.ellers går det ikke.Og da sjuler jeg begge deler.Lakene er jo laga mye lengre i høyden nå, så du kan dra det over begge madrassene.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Heia,jeg bruker jersylaken fra kid på 120 * 200 til 120 seng men trekker alltid lakene over overmad og mad undr.ellers går det ikke.Og da sjuler jeg begge deler.Lakene er jo laga mye lengre i høyden nå, så du kan dra det over begge madrassene. får prøve det, kjøpte laken fra sparkjøp, tror ikke de er 200 i lengde selv om det var oppgitt, har jo samme sort laken på de andre sengene, er ikke problem med å få på de.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Når jeg hadde overmadtass på 120senga måtte jeg bruke 150laken, men etter jeg kjøpte den billigste 120 skummadrassen på jysk å bruker den som overmadtass er det ikke noe problem lenger. Å senga er så mye bedre å ligge i også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå