AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Ja, tittelen sier jo seg selv. Er det i såfall en grunn til at du veier deg når du gjør?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Aldri, har ikke eid en vekt på mange år.
Candygirl Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Veier meg aldri Det viktigste er hvordan man ser ut, ikke hvor lite tall som står på vekta. Nå veier jeg ikke akkurat så mye, men har heller ikke noe behov for å veie meg eller telle kalorier..
Gjest Belle Gunnes Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Noen få ganger i året om jeg snubler over en vekt. Jeg er mer tilhenger av å bruke målebånd. 2
Kara W Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Svarer som de andre: aldri. Hvordan man ser ut er mye viktigere enn hvor mange kilo vekten viser
Arlea Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Av og til når jeg kommer på det. Prøver å komme i sommerform, og selv om jeg er enig i det andre sier at målebånd er den beste måten å se fremgang på, så hender det av og til at jeg trår på vekten, mest av nysgjerrighet.
KaDust Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Hver 3. uke, for å se hvordan det står til med muskeløkning.
Gjest juvelia Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 Veier meg ca 2-3 ganger i mnd. Jeg var overvektig før å er redd for å gå tilbake.. veier meg for ha kontroll på at jeg ikke sklir ut igjen,er faktisk ikke så lett å se det i speilet.. Har før droppet å veie meg 2 mnd å fikk sjokk da jeg så 4 pluss på vekten. Har anlegg for å legge på meg så da er det bedre å veie seg for å se fakta i øynene om jeg har vært usunn.
Gjest LillaGorilla Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Varierer, fordi jeg glemmer det så lett Men kanskje en-to ganger i uken, av og til annenhver uke. Jeg liker å følge med på vekten. Inbiller meg at jeg legger fort på meg, og er livredd for dette... Ja, I know, ikke helt sunt. Vil helst være litt slankere.
Klips Skrevet 27. april 2012 #11 Skrevet 27. april 2012 (endret) Av og til (kanskje annenhvert år) hos svigermor som har badevekt i motsetning til meg. Har aldri lagt på meg så er ikke noe å følge med på. Endret 27. april 2012 av Klips
Gjest Raindrops Skrevet 27. april 2012 #12 Skrevet 27. april 2012 Veldig sjeldent, kanskje tre ganger i halvåret og da er det helt tilfeldig. Jeg har lyst til å bli større, men jeg velger å bruke målebånd istedenfor. 1
Okapi Skrevet 27. april 2012 #13 Skrevet 27. april 2012 Har aldri eid og kommer nok aldri til å eie en badevekt. Hender jeg sjekker om jeg er innom noen som har en slik, men det er ikke akkurat en vane. Ser ærlig talt ikke vitsen.
Husmus@ Skrevet 27. april 2012 #14 Skrevet 27. april 2012 Jeg har ikke badevekt hjemme,så det er i tilfelle bare om jeg er hos noen som har en stående fremme. Det er ikke så viktig hva tallet sier,jeg er mer opptatt av om klærne passer, og hva jeg ser i speilet.
Fantomina Skrevet 27. april 2012 #15 Skrevet 27. april 2012 For å være en motvekt til de andre som sjelden veier seg: nesten hver dag. Ikke fordi jeg er sykelig opphengt i vekt, men fordi det er blitt en vane fordi jeg kjeder meg mens jeg pusser tennene etter frokost. Sjelden jeg husker det om jeg går opp eller ned i vekt; det jeg ser i speilet er viktigere.
OhMickey Skrevet 27. april 2012 #16 Skrevet 27. april 2012 Veier meg hver eneste dag, gjerne flere gang om dagen, og er relativt obsessed anngående vekten min.
Athene Skrevet 27. april 2012 #17 Skrevet 27. april 2012 En gang i året. Eller, det er ikke jeg som veier meg. Men bedriftslegen som veier meg på årlig kontroll. Jeg har lett for å gå ned i vekt (trener mye), så tar meg sammen litt om klærne blir for løse. Vi eier ikke badevekt, i mine øyne er det 1) bortkastede penger 2)støvsamler som bare er i veien når badet skal vaskes.
Catnip Skrevet 28. april 2012 #18 Skrevet 28. april 2012 Veier ikke, måler istedet. Synes ikke vekt gir en god nok indikasjon på hvovidt jeg er fit eller ikke, da muskler veier mer enn fett and all that jazz.
lys Skrevet 28. april 2012 #19 Skrevet 28. april 2012 Jeg har en vekt hjemme som jeg kanskje drar frem og stiller meg oppå en gang i måneden. Egentlig bare mest av nysgjerrighet. Hvis jeg føler jeg har blitt tynnere for å sjekke, eller motsatt ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå