Gå til innhold

fett fetisj

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ung gutt

jeg er en ung gutt som tenner utrolig på tanken av at en lekker babe tenner på en stor feit overvektig gutt. Jeg er ganske normal i vekt selv, jeg vet ikke hvofor det er bare en vill fantasi jeg har. jeg lurer på om det fins tynne lekre jenter som tenner på store overvektige menn her i verden. isåfall blir jeg sprengkåt av tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Skjønner ikke helt spørsmålet? Hvis du ikke er stor selv, er det tanken på? Og fantasiene, eller har du lyst til å se på?

Selv har jeg vært sammen med en gutt i noen hundre kilos klassen, men det var jo gutten jeg var forelska i ikke flesket hans. Dessverre ble det vanskelig å være kjærester fordi vi fikk så mye dritt slengt etter oss av typen " må du bruke bokmerke for å finne pikken hans" "pass deg så han ikke kveler deg" "trodde ikke du kunne finne en med større pupper enn deg selv "osv, når du er ung blir sånt veldig vanskelig å takle. Selv tenkte jeg aldri på at noen skulle tro at jeg var sammen med ham grunnet en fetisj, det var jeg ikke. Jeg var forelska, han var snill, pen morsom (og hadde lappen :oops: :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...