AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Ja, som overskriften sier; han sier han ikke liker meg, men oppfører seg som om han gjør det. Ikke bare meg som mener det heller, men absolutt alle rundt tror det også. Jeg har ikke sagt direkte til han at jeg liker han, men det dumpet ut av vennina mi en gang vi var på byen sammen med han at jeg var litt interessert i han. Den samme kvelden på byen var han veldig obs på å holde seg rundt meg og at jeg ikke snakket med andre gutter, og hvis jeg gikk kom han hele tiden etter meg. Dagen etter kom han også til meg og vi så film, og det var han som ville ha meg i armkroken sin og holde meg i hånda. Så noen dager senere spurte han meg om det var sant det vennina mi hadde sagt og da sa jeg; ja, det er forsåvidt sant. Jeg er nok litt interessert og betatt av deg. Da kom han med et ganske klart svar på at han ikke var interessert i meg og ikke kom til å bli det. Etter det tok jeg rett og slett litt avstand for jeg så ikke poenget i å fortsette å snakke med han når han virket så klar i sin tale. Men to dager senere sendte han meg sms og spurte om jeg savnet han, fordi han savnet nemlig meg. Så dum som jeg var så begynte jeg å snakke med han igjen og henge med han, og trodde vel kanskje at han var litt interessert igjen. Nå i det siste har han ringt meg på dagtid bare for å snakke, snakket mye til meg både på sms og facebook og forrige uke da han var hos meg for å se film tok jeg han i å stirre på meg mens han smilte, si "kjære" til meg i flere sammenhenger og når han gikk kysset han meg en gang og kom tilbake og kysset meg igjen og avsluttet med å si "håper jeg ser deg snart". Etter det har vi snakket masse, og om ikke jeg har tatt kontakt med han så har han enten ringt eller tatt kontakt med meg. Noen av vennene mine studerer samme sted som hans venner og har klart å overhøre at de har snakket om meg og han gutten, så dvs at jeg har fått en del spm om jeg holder på med han. I tillegg når han ringte meg en gang var han med kompisene sine og da tok en av kompisene tlf hans og sa de hadde hørt masse godt om meg fra han osv. Han kommenterer også veldig ofte hvor pen jeg er. Vi har begge vært mye å reist den sist mnd og da har vi sendt masse sms frem og tilbake, i tillegg til å ringe ... noe som er ganske dyrt, så hadde ikke jeg vært interessert i typen hadde jeg aldri giddet å brukt penger på det. Han har jo "droppet" meg en gang, om jeg kan si det slik, da han sa første gang at han ikke var interessert ... men alikvel så kom han tilbake og sa han savnet meg, og etter det har han bare gitt enda mer tydlige teng på at han faktisk var interessert. Han har også sagt ting som at "ja da får jeg vel treffe moren din snart" osv osv. Men her midt oppi alle disse tegnene sa han igjen at han ikke likte meg, men fortsetter på samme måten. Og tegnene som jeg trodde jeg tolka riktig på at en person er interessert er ENDA sterker eenn før ... alikvel sier han det. Altså, kan noen hjelpe meg med å forstå hva han vil ?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 TS her. Jeg glemte å legge ved at hvis jeg da slutter å ta kontakt med han så tar han kontakt med meg, uansett. Det slår aldri feil. Han har tidligere nevnt at han har hatt dårlige forhold, men da presterte jeg å si at jeg ikke var interessert i å bli sammenlignet med hans ekser. Jeg sa at jeg også har hatt dårlige forhold, men at man må lære seg å gi slipp på det, for om man ikke gjør det så tar det lang tid før man finner noen. Man vil alltid finne noe som minner en om eksen på en eller annen måte ... vet ikke om det her var noe vesentlig å dele, men shit au.
Følelsesmenneske Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Jeg tror rett og slett du må fokusere vekk fra hva han vil og fokusere på hva du vil. Vil du ha en som vingler så mye? En som er truende til å si ting du ikke kan stole på? En som ikke verdsetter seg deg? På meg høres det ut som han enten er godt over gjennomsnittet forvirret eller som om han bare leker seg med deg
Jenna Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Ja, som overskriften sier; han sier han ikke liker meg, men oppfører seg som om han gjør det. Ikke bare meg som mener det heller, men absolutt alle rundt tror det også. Jeg har ikke sagt direkte til han at jeg liker han, men det dumpet ut av vennina mi en gang vi var på byen sammen med han at jeg var litt interessert i han. Den samme kvelden på byen var han veldig obs på å holde seg rundt meg og at jeg ikke snakket med andre gutter, og hvis jeg gikk kom han hele tiden etter meg. Dagen etter kom han også til meg og vi så film, og det var han som ville ha meg i armkroken sin og holde meg i hånda. Så noen dager senere spurte han meg om det var sant det vennina mi hadde sagt og da sa jeg; ja, det er forsåvidt sant. Jeg er nok litt interessert og betatt av deg. Da kom han med et ganske klart svar på at han ikke var interessert i meg og ikke kom til å bli det. Etter det tok jeg rett og slett litt avstand for jeg så ikke poenget i å fortsette å snakke med han når han virket så klar i sin tale. Men to dager senere sendte han meg sms og spurte om jeg savnet han, fordi han savnet nemlig meg. Så dum som jeg var så begynte jeg å snakke med han igjen og henge med han, og trodde vel kanskje at han var litt interessert igjen. Nå i det siste har han ringt meg på dagtid bare for å snakke, snakket mye til meg både på sms og facebook og forrige uke da han var hos meg for å se film tok jeg han i å stirre på meg mens han smilte, si "kjære" til meg i flere sammenhenger og når han gikk kysset han meg en gang og kom tilbake og kysset meg igjen og avsluttet med å si "håper jeg ser deg snart". Etter det har vi snakket masse, og om ikke jeg har tatt kontakt med han så har han enten ringt eller tatt kontakt med meg. Noen av vennene mine studerer samme sted som hans venner og har klart å overhøre at de har snakket om meg og han gutten, så dvs at jeg har fått en del spm om jeg holder på med han. I tillegg når han ringte meg en gang var han med kompisene sine og da tok en av kompisene tlf hans og sa de hadde hørt masse godt om meg fra han osv. Han kommenterer også veldig ofte hvor pen jeg er. Vi har begge vært mye å reist den sist mnd og da har vi sendt masse sms frem og tilbake, i tillegg til å ringe ... noe som er ganske dyrt, så hadde ikke jeg vært interessert i typen hadde jeg aldri giddet å brukt penger på det. Han har jo "droppet" meg en gang, om jeg kan si det slik, da han sa første gang at han ikke var interessert ... men alikvel så kom han tilbake og sa han savnet meg, og etter det har han bare gitt enda mer tydlige teng på at han faktisk var interessert. Han har også sagt ting som at "ja da får jeg vel treffe moren din snart" osv osv. Men her midt oppi alle disse tegnene sa han igjen at han ikke likte meg, men fortsetter på samme måten. Og tegnene som jeg trodde jeg tolka riktig på at en person er interessert er ENDA sterker eenn før ... alikvel sier han det. Altså, kan noen hjelpe meg med å forstå hva han vil ? Sorry å si det, men det virker som han er veldig usikker. Mulig han vil ha fordelene med å ha deg uten å være sammen med deg. Dermed vil han samtidig ha friheten til å flørte med andre jenter. Dropp han og fin en gutt som er sikker på ar han vil ha akkurat deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå