Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skulle kjøpe kuldekrem til barnet mitt (ett år) og kjøpte den jeg fikk anbefalt på Apoteket. Da jeg kom hjem og kikket på innholdsfortegnelsen, viste det seg at en av "ingrediensene" i kremen er vann! "Alle" vet da at en kuldekrem ikke skal inneholde vann?! :evil:

Uansett, er det noen som har en bra kuldekrem, uten vann, som passer til små barn, å anbefale? Oppgi helst både navnet på kremen, prisen og hvor man får kjøpt den. Tusen takk for hjelpen! :D

Videoannonse
Annonse
Gjest sunshine-t
Skrevet

A-krem fra helsekosten. den inneholder litt vann, men det er så lite at det fordamper når den kommer på huden. denne bruker vi og den er sååå god!! :)

Skrevet

Er fornøyd (til voksen og barn) med Eau Thermale Avene Cold Cream. Kjøpt på apoteket. Kostet, tja , 130 kanskje?

Skrevet

Slenger meg på A-creme, den er genial. Jeg bruker den stort sett som hånd- og fotkrem, men den kan brukes til det meste.

Gjest sunshine-t
Skrevet

ja sant vel! den er helt supergenial. kan brukes på masse, som jeg ikke skal spore av på nå :blunke: , men jeg vet at på sunkost har de prøve på den. prøv den! :)

Skrevet

Det med at kuldekremer ikke skal inneholde vann er en feil oppfatning mange har. Vann fordamper. Smør kuldekremen på huden en stund før du skal ut, så vil vannet fordampe - og dermed ikke kunne gjøre skade på huden din. Akkurat som solfaktoren i solkremen må ha tid til å virke, må også vannet i kuldekremen ha tid til å fordampe!

Bare til opplysning.....

Skrevet

Bare en liten opplysning; i kommende nummer av KK (det som kommer i morgen) står det en bra reportasje om kuldekremer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...