Chocoholic Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg har litt lite penger for tida, men trenger ny sjampo og balsam likevel og jeg nekter å herpe håret mitt fordi jeg har lite penger og velger da å kjøpe en stooor duopack av TiGi Bedhead. De er jo kjempestore, og for rundt 200 kr så er det jo absolutt verdt det. Men det er så mange å velge mellom, og da håper jeg at noen kan anbefale en serie til meg Jeg har langt, pinnstritt mørkebrunt hår som er ganske sunt. Akkurat nå er det litt statisk og røblete, noe det ofte blir hvis jeg bruker for aktive produkter avhengig av sesongen. Jeg har brukt vinterproduktene mine, og de er for mettede nå når det nærmer seg sommer. Ellers så er det typisk stritt; langt og glansfullt om jeg får si det selv Hvilken serie anbefaler du? Jeg vil gjerne at håret skal få næring, men det kan ikke være for "heavy" produkter: da blir håret fett og ekkelt, tynget ned og håret mitt blir mer slitt av det (føles det ihvertfall som). Hva anbefaler du?
belle_ Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Bedhead er noe av det verste frisørproduktene jeg har brukt. Jeg har ikke særlig sensitiv hodebunn, men av den shampooen og balsamen som jeg har brukt(dumb blonde, eller noe) fikk jeg store sår og klødde intenst i hodebunnen hele tiden. Anbefales ikke, kommer aldri til å kjøpe noe av dems produkter igjen. 1
sologsommer Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Bedhead er noe av det verste frisørproduktene jeg har brukt. Jeg har ikke særlig sensitiv hodebunn, men av den shampooen og balsamen som jeg har brukt(dumb blonde, eller noe) fikk jeg store sår og klødde intenst i hodebunnen hele tiden. Anbefales ikke, kommer aldri til å kjøpe noe av dems produkter igjen. kjøpte du disse hos blivakker.no??? for der er det ikke trygt å kjøpe shampoo og balsam... opplevde akkurat det samme som deg, med kløe og sår hodebunn. Det var noen som tipset meg å se på datoen og produktene hadde gått ut på dato for 2 år siden! jeg klagde til de og fikk pengene tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Jeg har prøvd dumb blonde serien, brunette godess serien og catwalk curlesque serien. Likte alle jeg! Bruker ikke balsam i hodebunnen og fikk ikke tungt hår av noen av de. Les litt på sidene til TiGi så finner du kanskje en serie du kjenner deg igjen i.
Gjest BabyBlue Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Bedhead er noe av det verste frisørproduktene jeg har brukt. Jeg har ikke særlig sensitiv hodebunn, men av den shampooen og balsamen som jeg har brukt(dumb blonde, eller noe) fikk jeg store sår og klødde intenst i hodebunnen hele tiden. Anbefales ikke, kommer aldri til å kjøpe noe av dems produkter igjen. Egentlig er det utrolig billige produkter i USA, det er bare Norge som fronter de som dyre og eksklusive salongprodukter... Etter min erfaring er de helt greie, men det eneste som skiller de ut er at de lukter veldig godt. Funker ikke så godt på ekstremt problemhår etter min erfaring. Om du f.eks MÅ ha volume eller MÅ få vekk fet hodebunn tror jeg det finner bedre alternativer der ute. Men da håret mitt var normalt (langt og helt stritt som ditt) og jeg kunne bruke alt og likevel få godt resultat likte jeg veldig godt brunette goddess og moisture maniac. Gjorde ikke noe supert for håret mitt, men var ikke skadelig heller.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Liker godt brunette Godess shampoen&balsamen fra Tigi 1
belle_ Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 kjøpte du disse hos blivakker.no??? for der er det ikke trygt å kjøpe shampoo og balsam... opplevde akkurat det samme som deg, med kløe og sår hodebunn. Det var noen som tipset meg å se på datoen og produktene hadde gått ut på dato for 2 år siden! jeg klagde til de og fikk pengene tilbake. Tror jeg kjøpte de på nett ja, usikker på om det var blivakker! Men hørt utrolig mye dritt om den siden! Har faktisk produktene stående enda, skal sjekke datoen når jeg kommer hjem
Celestia Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Noen som vet om noen frisørsalonger som har BRA utvalg av TIGIprodukter i Oslo/Akershus?
RedFox81 Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 disse diverse Tigi-duoene har vært mine goto-sjampo i de siste 7 år faktisk! Hehe.. Kjøper de alltid på nett. Det er jo utrolig praktisk, miljøvennlig (pga embalasjen) og ikke minst, økonomisk. Har prøvd veldig mange forskjelige, og noen var jeg fornøyd med, og noen ikke, man må nesten bare prøve seg fram. Men ingen var forferdelig dårlig, som jeg kan huske... Da jeg var på ferie i usa, kjøpte jeg meg diverse Redken og Joico sjampoer, for å prøve, men likte de ikke så godt at jeg syntes de var verdt prisen her i norge. Jeg kan forresten nevne at jeg har langt, fint men tjukt brunt hår, men håret mitt er ikke noe særlig skadet eller tørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå