Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har pratet med en fyr på sukker i et par dager. I dag sa han hva han het og spurte om jeg kunne adde han på face. Det gjorde jeg. Etter å ha vært venn med han i ca 2 mintter, så unfrienda han meg :(

Skjønner ikke hvorfor. Han hadde jo sett bilder av meg fra før, og jeg ser ikke så jævlig ut. Men må jo være det som er grunnen.

Snakk om å kicke selvtilliten min langt bort i gokk :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være det er andre grunner... Spør ham?

AnonymBruker
Skrevet

:fnise: Måtte bare fnise litt av den der. Men stakkars deg! :klem:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan være det er andre grunner... Spør ham?

Er du gal. Skal ikke spørre han om noe som helst.

• Liker 1
Skrevet

Har pratet med en fyr på sukker i et par dager. I dag sa han hva han het og spurte om jeg kunne adde han på face. Det gjorde jeg. Etter å ha vært venn med han i ca 2 mintter, så unfrienda han meg :(

Kanskje han plutselig husket at han er gift :bryllup:

• Liker 4
Skrevet

Vell... Hvordan skal du finne ut av det da? Kan jo alltid fundere... Men...

Skrevet

Det var jo veldig merkelig. Hadde dere noen felles venner da? Kanskje han så at du var venn med noen han ikke likte eller noe? Du burde uansett ikke bry deg om han. Han virker skikkelig tåpelig, uansett hva det var som gjorde det. Uansett om det var utseendet ditt som avgjorde det, så må du ikke definere utseendet ditt utifra hva han mener. Det finnes noen som synes akkurat du er perfekt, akkurat slik du er! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg rakk å se noen av bildene hans, og så ikke ut som han er gift nei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg rakk å se noen av bildene hans, og så ikke ut som han er gift nei.

Enda mere fnis :fnise: Du kan da ikke se på et bilde om noen er gift!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde ingen felles venner.

Jeg så jo på bildene at vi kanskje er litt forskjellige. Jeg er mer rolig, han kanskje litt vel partyperson. Men det skader ikke møtes tenker jeg da. Men det tenkte tydeligvis ikke han.

Gjest Anna.S
Skrevet

Det er ikke noe gøy når det skjer, for jeg har opplevd det samme. Jeg var litt rundere og da fikk jeg sortert ut de overfladiske idiotene som trudde de kunne få seg supermodeller på den måten. Ikke bare EN gang jeg har opplevd det for å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

bu f*** hu...get over it. dere har så vidt prata litt så vis det der er et stort problem tror jeg du ikke burde date. du må tåle litt.

AnonymBruker
Skrevet

Ta det som en mann ;)

Jeg skulle ha webcam med en jeg hadde pratet med en stund. Jeg hadde kun et bilde i profilen og tydeligvis var det et skikkelig bra bilde. For når webcamen ble slått på avsluttet hun det med en gang og begrunnelsen var at jeg så ut som en apekatt. Jeg skiftet profilbilde etter det og kan si at jeg har ikke fått svar fra en eneste kvinne siden.

Skrevet

Syns ikke du skal tolke det som at han syns du er stygg. Men du kan tolke det som at han fant ut at hele deg ikke matcher med hele ham.

Når man er på Sukker, så er man ikke interessert i å finne seg nye venner. Man er interessert i å finne "den ene". Jeg syns ikke man skal gå i kjelleren fordi om en tilfeldig fyr man mailer og chatter litt med og som man aldri har møtt i det virkelige liv, finner ut at akkurat du er ikke den ene for akkurat ham.

Og når han da finner ut det, eller får en magefølelse som sier ham det, eller en ex dukker opp og ber ham med seg ut, eller ei som framstår som "den ene" pluttselig dukker opp på Sukker, da er det vel egentlig veldig greit å slette det som egentlig aldri har vært et vennskap.

Så kunne han sagt noe. Hva skulle det vært da? "Du ser ut som ei kjempeherlig jente, og han som ender opp med deg er heldig, dessverre er jeg usikker på om vi to er en god match, du er nok for god for meg" eller noe i den duren. Jeg tenker at han føler dere verken er venner (og det har aldri vært intensjonen heller) eller at dere har noe forhold slik at han trneger å forklare en hel masse som uansett er lite troverdig.

Du er ikke drømmedama hans. Ingen grunn til å gå i kjelleren for det. De fleste menn er vel heller ikke drømmemannen din? Det betyr ikke at det er noe feil med dem eller at de er stygge av den grunn. :klemmer:

Skrevet

Kanskje han syns interessene dine var teite? En venninne av meg pratet en stund med en fyr som virket veldig bra. Helt til hun la han til på Facebook og oppdaget at han er dansebandentusiast...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor. Han hadde jo sett bilder av meg fra før, og jeg ser ikke så jævlig ut. Men må jo være det som er grunnen.

Slapp av. Dere har chattet med hverandre i to dager. Dere har mest antagelig ikke truffet hverandre engang. Denne typa er høyst sannsynlig ikke uerstattelig på noen særskilt måte heller.

Om du vil kan du fortsette å ta kontakt og ta det som erfaring, eller du kan bare velge å gå videre. Er han interessert kan han jo selv ta kontakt også. Interessen må jo være gjensidig.

Endret av Pene sko...
Gjest Tidssone
Skrevet

Øøøøh. Den åpenbare årsaken til at han slettet deg igjen, var ganske så sikkert at han ikke likte utseendet ditt så godt. Det er vel derfor man adder nettflørter på facebook?

Men. For det er et stort men her; selv om ikke akkurat denne mannen likte utseendet ditt, betyr det slett ikke at du er stygg eller at ingen menn liker utseendet ditt.

Husk på dette, selv om du ble lei deg denne gangen. :klem:

Gjest Tidssone
Skrevet

Og ærlig talt folkens. Hvor ofte sitter vi ikke her og trøster folk med mer eller mindre tynne unnskyldninger på Hans vegne fordi Han ikke tar kontakt, ikke svarer, sletter en på facebook, osvosv.

Hvor naive _er_ vi?

AnonymBruker
Skrevet

Teknikken kan ha sviktet. Jeg har noen bekjente som plutselig ikke var å finne på vennelisten min mer, men profilene var ikke deaktivert. Det viste seg at de var blitt borte av seg selv og la meg til igjen som venn igjen senere. Dette har skjedd 2-3 ganger så det kan skje..

Skrevet

Eg trur ærleg talt han må ha trykt feil. Kanskje han trykte 'Avvis' i staden for 'Godta' - sånn ved ein feiltakelse (men då reiknar eg nesten med han ville sagt det...) Enten dét, eller så er han eit utskudd som overhode ikkje er verdt å ofre ein tanke! Hev deg over det - om ikkje så lenge ler du av heile greia :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...