AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg ønsker en saklig vurdering av dere jenter (kvinner) på hva dere synes om utseende til paradise gutta (personlighet skal ikke telle) (Tenker på gutta som er igjen nå) RANGER FRA 1-10 (gjerne med kort begrunnelse) 1. KRISTIAN 2. MIGUEL 3. TOMMY 4. ANDREAS 5. DENNIS 6. STIAN
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 1. 6 - Har fin kropp og nokså pent ansikt. 2. 6 - Har definitivt noen pene trekk, men liker ikke at han er latino. 3. 5 - Er kjekk, men har et par "rare" trekk i ansiktet. Dessuten er han litt for tynn. 4. 5 - Er veldig søt, men har veldig rar form på hodet. 5. 3 - Fine øyner, men der stopper det også. Har veldig rare trekk i ansiktet og er altfor tynn. 6. 3 - Pent smil, men har ingen ting jeg finner tiltrekkende. Dette er det 100% basert på utseendet, og hvis personligheten hadde telt hadde denne listen sett helt annerledes ut.
belle_ Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 1. Stygg hårfrisyre forferdelige bryn, alt for nappede. Ellers ok utseende. En 5. 2. Litt babyface, liker ikke menn med "utenlandske" trek. En 5. 3. Ganske kjekk bortsett fra tennene som er helt forferdelig stygge, trekker voldsomt ned. En 7 om han ikke åpner munnen. 4. Ser ut som en grisegutt, helt normalt utseende. En 5. 5. Nydelig, men litt for tynn. En 7. 6. Skikkelig mannemann, kunne godt gått ned noen kg, det hadde trukket han opp på skalaen. En 5.
Gjest Nuppdupp Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 (endret) dennis har pene øyner.. ellers får alle de andre dårligste karakter fra meg :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper: skal ikke nevne navn, men grusom personlighet på noen av dem :gjeiper: Endret 26. april 2012 av Nuppdupp 1
Marwel Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Nå ser jeg ikke på paradise hotel, og er vel egentlig for gammel til å vurdere egentlig. Men jeg synes alle fra 1-5 utenom nr 4 er en 4-5 for meg. Nr 4 kanskje en 6 og nr 6 han synes jeg er veldig pen. Litt mere muskler og han hadde vært perfekt, han hadde ikke trengt å gå ned i vekt.
Lexington Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 (endret) Kristian - 4 Miguel - 5 Tommy - 5 Andreas - 5 Dennis - 3 Stian - 4 Vil ikke skrive begrunnelse, for da føler jeg meg så slem Jeg er ikke fan av hverken tatoveringer eller piercinger, men siden alle har noen av dette så valgte jeg å ikke ta hensyn til det. Da hadde de fått karakter 1 alle sammen. Endret 27. april 2012 av Lexington
Gjest Wei Wei Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 (endret) Miguel er den peneste i mine øyne. Andreas er søt. Andre likte jeg ikke. Baserer svaret bare på bildene. Vet ikke hva Paradise Hotel er engang. Endret 27. april 2012 av Wei Wei
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Tror jeg har forskjellig smak fra resten her, for jeg synes Dennis og Tommy var søtest. Vurderer kun ut fra bildene, for har ikke sett paradise i det hele tatt. Kan være jeg hadde ment noe annet hvis jeg så de live. Synes alle her gir gutta veldig lav score da, jeg hadde gitt høyere.
solch Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 (endret) Christian - 6, fint smil, fin kropp, tror han er litt lav? Et lite minus at han er så besatt av utseendet sitt, ikke min type gutt. Ser også litt overlegen ut. Miguel - 5, mange syntes nok han er veldig fin, men han ser jo ut som en liten guttunge.. Og noen andre enn meg som har merket at tennerne hans er skikklig gule? Tommy - 7, Veldig søt og sjarmerende Andreas - 3, aldri en jeg hadde falt for Dennis - 3, finnes ikke attraktiv, ser også ut som en liten guttunge, aaalt for tynn. Stian - 3, sjarmerende, Ingen av guttene er vell helt min type, og eneste jeg kunne kommet godt over ens med er vell Tommy. Men kun som kompis. Endret 27. april 2012 av solch
Gjest Høymann Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Hard kritikk her Hva er en 10'er må jeg spørre? Siden de får så lavt hadde nok jeg blitt en 1-2'er haha
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. april 2012 #11 Skrevet 27. april 2012 Hard kritikk her Hva er en 10'er må jeg spørre? Siden de får så lavt hadde nok jeg blitt en 1-2'er haha Samme lurer jeg på. 1
B83 Skrevet 28. april 2012 #13 Skrevet 28. april 2012 0 hele gjengen. Jeg gir dem også 0 poeng, av den enkle grunn at de er med på et så hjernedødt program som Paradise Hotel.
Gjest SnowLeopard Skrevet 28. april 2012 #14 Skrevet 28. april 2012 For noen krav dere har til menn da. Synes de ser ut som ålreite og kjekke menn hele gjengen, jeg. Har jo sett litt på PH, og at det er hjernedød underholdning er jo en annen ting.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 28. april 2012 #15 Skrevet 28. april 2012 Jeg har ikke sett på det, men jeg synes seerne er like hjernedøde som deltakerne. 1
Gjest Tidssone Skrevet 28. april 2012 #16 Skrevet 28. april 2012 Jeg har ikke sett på det, men jeg synes seerne er like hjernedøde som deltakerne. Rangerer du menneskers intelligens utfra hvilke tv-program de ser på? 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #17 Skrevet 28. april 2012 Rangerer du menneskers intelligens utfra hvilke tv-program de ser på? Det var ikke meg du spurte,men jeg svarer allikevel Jeg rangerer ingen,men jeg tenker mitt, når en intelligent person med god utdannelse og ansvarsfull jobb sier at h*n ser på f.eks Paradise Hotel. (Akkurat det eksempelet har jeg ikke hørt da..men du forstår hva jeg mener!)
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #18 Skrevet 28. april 2012 1. Tommy 2. Miguel Resten var ikke min smak i det hele tatt... Jeg har aldri sett gutta før, ikke sett paradise hotel eller reklamen for det.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 28. april 2012 #19 Skrevet 28. april 2012 Rangerer du menneskers intelligens utfra hvilke tv-program de ser på? Nei, men var jo ikke ment helt bokstavelig heller da. Poenget var vel heller at jeg synes Paradiset hotell er eg hjernedøde program og at jeg ikke skjønner at folk gidder å kaste bort tid på det.
Gjest Høymann Skrevet 28. april 2012 #20 Skrevet 28. april 2012 Nei, men var jo ikke ment helt bokstavelig heller da. Poenget var vel heller at jeg synes Paradiset hotell er eg hjernedøde program og at jeg ikke skjønner at folk gidder å kaste bort tid på det. Du er ikke alene om å mene det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå