_Aries Skrevet 28. april 2012 #21 Del Skrevet 28. april 2012 Er veldig fornøyd med Maybelline og Laura Mercier... Lancome er uten tvil favoritten..! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 28. april 2012 #22 Del Skrevet 28. april 2012 loreal voluminous i carbon black er min favoritt, og den koster 74 kroner, i taxfreen. Jeg sverget til Diorshow, men det var før jeg oppdaget at billig maskara er like bra, og man trenger ikke å kjøpe dyre merke-maskaraer. Jeg tror nesten alle makeup-guruer på youtube er enige i akkurat det. Så nei, jeg er absolutt ikke enig i testen. Det er uansett alt for lite utvalg av test-produkter og test-personer til å konkludere noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #23 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg foretrekker uten tvil denne. Ikke er den så dyr heller. Har prøvd mascaraer til over 300 kr, slik som denne fra Helene Rubinstein, som jeg ikke er så spesielt fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. april 2012 #24 Del Skrevet 28. april 2012 Høres bra ut =) Jeg bestilte Extreme-versjonen på strawberrynet.com nå, kostet 210kr (betalte 189 siden jeg har 10% loyalty discount). Litt billigere enn de 300kr som er oppgitt på TV2, og jeg synes uansett en god mascara er verdt både en og to hundrelapper ekstra. Man bruker det jo hver dag og de varer noen måneder. Drikker du 2-3 færre utepils/caffe latter den perioden så har du spart inn det beløpet. Vi tenker ganske likt, merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 28. april 2012 #25 Del Skrevet 28. april 2012 Kan du anbefale noen nettbutikker? Vil gjerne prøve noen andre mascaraer men synes prisene er horrible. Klart det I forhold til Rubinstein og Diormascaraene så finner jeg sjelden de noen andre steder enn på strawberrynet.com. Det er en nettbutikk som dessverre har tapt seg en del, og prisene deres blir bare dyrere og dyrere. Den har også vært litt omdiskutert, anklaget for å selge gamle produkter og sånn. Personlig har jeg handlet fra de i syv år og aldri hatt noe problem, så jeg tar sjangsen på å fortsette med det innimellom, og jeg har spart opp rabatter hos de så betaler aldri full pris lenger. Kombinert med å følge med på når de har salg, kan jeg derfor gjøre kupp, men de er ikke den beste butikken generelt etter min mening. Andre nettbutikker jeg liker og har handlet mye kosemtikk fra er feelunique (gratis frakt), cheapsmells, beautybay (tror denne også har fått gratis frakt nå), og allcosmeticswholesale. Sistnevne har litt høyere frakt, så jeg bruker helst de hvis jeg finner mange ting jeg har lyst på for å rettferdiggjøre frakten for meg selv :gjeiper: Jo, jeg kom på en ting til, om det er noen Iherb shoppere der ute på let etter billig naturlig mascara, så er denne overraskende bra og koster latterlige kr 33,50! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Shadows Skrevet 28. april 2012 #26 Del Skrevet 28. april 2012 Bruker volume million lashes, og det gjør de fleste av venninnene mine også etter jeg anbefalte den Bruker den som er svart (utenpå altså), Extra black. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caro90 Skrevet 1. mai 2012 #27 Del Skrevet 1. mai 2012 Lancome og Esteelauder er mine vipper sine bestevenner men smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 1. mai 2012 #28 Del Skrevet 1. mai 2012 Må innrømme at jeg fikk litt lyst på Estèe Lauder Sumptuos Extreme, men når jeg ser prisen, så kommer jeg fort ned på jorden igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå