AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Del Skrevet 26. april 2012 Leter etter ny mascara, lurer på hvor mange her som har erfaring med noen fra denne testen? http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/testbasen/klerogutstyr/maskaraen-til-hoeyre-gjoer-vippene-dobbelt-saa-lange-3766858.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #2 Del Skrevet 26. april 2012 Har gode erfaringer med Helena Rubenstein's Lash Queen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #3 Del Skrevet 26. april 2012 300kr for en maskara, snakker om ran. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 26. april 2012 #4 Del Skrevet 26. april 2012 Nei, jeg synes f.eks den som har fått terningkast 5 er helt ubrukelig. Tester av maskara er heltunyttig, siden vi alle har forskjellige øyevipper. Noen trenger volum, andre trenger lengde. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 26. april 2012 #5 Del Skrevet 26. april 2012 Nei, jeg synes f.eks den som har fått terningkast 5 er helt ubrukelig. Tester av maskara er heltunyttig, siden vi alle har forskjellige øyevipper. Noen trenger volum, andre trenger lengde. Enig. Det spørs på utgangspunket man har. Noen får fine vipper uansett, mens andre aldri vil få lange og buede vipper pga. rette vipper fra naturens side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 26. april 2012 #6 Del Skrevet 26. april 2012 Nei, ikke enig! For nesten alle maskaraer er elendig på vippene mine. Men jeg vet om verdens beste maskara, den er helt fantastisk. Anbefalt den til to av mine venninner og nå bruker begge den fast. Den er fra MAC og heter Studio fix lash. Den finnes også i Boldblack, som er skarpere farge, den bruker jeg. Helt fantastisk. Brukt den i 2 år til sommeren, kommer aldri til å bruke noen annen, vippene blir perfekt. Den koster 160 kr. Er sånn gummiaktig børste som deler vippene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 26. april 2012 #7 Del Skrevet 26. april 2012 Nei, jeg synes f.eks den som har fått terningkast 5 er helt ubrukelig. Tester av maskara er heltunyttig, siden vi alle har forskjellige øyevipper. Noen trenger volum, andre trenger lengde. Enig. Det handler jo mest om hva slags resultat man ønsker å oppnå. Jeg f.eks. liker best mascaraer som separerer vippene pent og gir et naturlig resultat. Andre vil kanskje ha mer volum og partyvipper. Disse testene går jo like mye på testpersonenes preferanser som det går på mascaraens faktiske kvalitet. Da blir det litt feil. Men TS. Om du ønsker naturlige og pent separerte vipper så kan jeg i hvertfall anbefale Clinique High Impact mascara:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #8 Del Skrevet 26. april 2012 For meg er det nesten det samme som shampoo og hudpleieprodukter. Man må liksom finne sin egen favoritt. Det er sjeldent at folk flest liker det samme produktet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terri Skrevet 27. april 2012 #9 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg er vertfall fornøyd med loreal sin den kan drysse litt, men bruker ikke vere et problem. smaken er så forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #10 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg er enig med vinneren ja. Den har også vunnet klikk.no sin test. Utrolig god mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 27. april 2012 #11 Del Skrevet 27. april 2012 Men TS. Om du ønsker naturlige og pent separerte vipper så kan jeg i hvertfall anbefale Clinique High Impact mascara:) Denne bruker jeg fast, og er perfekt til hverdags. De blir mørkere, uten å bli alt for lange eller få for mye volum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 27. april 2012 #12 Del Skrevet 27. april 2012 dior på 3. plass ? Æsj den er helt forferdelig på mine vipper. Og hvorfor er ikke Clinique med ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovealii Skrevet 27. april 2012 #13 Del Skrevet 27. april 2012 Er veldig fornøyd med Maybelline og Laura Mercier... Lancome er uten tvil favoritten..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 27. april 2012 #14 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg er ganske enig med listen, har prøvd alle unntatt Glo Minerals og testvinneren (som skal bestilles med en gang, takk for tipset!). Savner YSL Faux Cils i listen da, det er en av mine favoritter. Og siden vi er forskjellige: jeg er fan av mascaraer som gir volum fremfor lengde (ser mange av de i testen er den typen). De kan fort klumpe seg og gi et kanskje litt for dramatisk og veldig sminket uttrykk, så de er jo ikke likt av alle. Lancome er et sikkert kort om du bare vil ha lange, pene vipper uten å se oversminket ut, bruker det gjerne til hverdags og på sommeren. Men på fest og på høsten så smører jeg tjukt på med Dior eller YSL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vettel Skrevet 27. april 2012 #15 Del Skrevet 27. april 2012 Og jeg er igjen storfan av Dior Diorshow Extase. (ionic er ikke like bra på mine vipper.) Så ja, smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 28. april 2012 #16 Del Skrevet 28. april 2012 Dior og Helena Rubinstein har vært mine mascarafavoritter i mange år. Men jeg synes Lash Queen original er bedre enn Extravaganza som de har tatt med, samme med Dior, der synes jeg både Diorshow original og Blackout er bedre enn Extase. De andre mascaraene har jeg ingen erfaring med. Men jeg ville aldri betalt de oppgitte prisene for dem, handler kun på nett :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #17 Del Skrevet 28. april 2012 Men jeg ville aldri betalt de oppgitte prisene for dem, handler kun på nett :gjeiper: Kan du anbefale noen nettbutikker? Vil gjerne prøve noen andre mascaraer men synes prisene er horrible. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 28. april 2012 #18 Del Skrevet 28. april 2012 Kan du anbefale noen nettbutikker? Vil gjerne prøve noen andre mascaraer men synes prisene er horrible. Jeg pleier å handle på feelunique de har selvfølgelig ikke alle merker, men er en del å spare hvis de har den du er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. april 2012 #19 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg har Estee Lauder sumpous(ikke extreme) og det er den mascaraen jeg er mest fornøyd med etter aaaallle de dyre mascaraene jeg har testet. Men den gir ikke superlange vipper elns, den bare gir de fylde og de ser bra ut. Drysser aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 28. april 2012 #20 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg har Estee Lauder sumpous(ikke extreme) og det er den mascaraen jeg er mest fornøyd med etter aaaallle de dyre mascaraene jeg har testet. Men den gir ikke superlange vipper elns, den bare gir de fylde og de ser bra ut. Drysser aldri. Høres bra ut =) Jeg bestilte Extreme-versjonen på strawberrynet.com nå, kostet 210kr (betalte 189 siden jeg har 10% loyalty discount). Litt billigere enn de 300kr som er oppgitt på TV2, og jeg synes uansett en god mascara er verdt både en og to hundrelapper ekstra. Man bruker det jo hver dag og de varer noen måneder. Drikker du 2-3 færre utepils/caffe latter den perioden så har du spart inn det beløpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå