AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Noen her som har Sony Xperia S? Eller andre android mob.. Hvordan er det med lading!? Føler batteriet blir fort tomt! Nei, bruker ikke mobilnett eller annet! Kun noen få tlf samtaler og sms! Har Sony XP S! Skal det være sånn eller er det noe galt med min nye mob!?
LittleJ Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Man må gjerne lade smarttelefoner hver natt... Jeg bruker min ganske mye og har lavt batterinivå for det meste når jeg legger meg. Har jeg derimot vært opptatt i løpet av dagen, hatt selskap når jeg røyker osv. så kan jeg ha igjen halve batteriet. Merker at det er enkelte programmer som tar MYE mer batteri enn andre! Særlig enkelte spill. Så det kommer helt an på bruken =)
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Takk for svar=) Jeg bruker som sagt ikke nettet, ikke noe spill eller andre programmer! Men det er vel slik androide mob er! De er jo som en datamaskin og bruker en del batteri for å være det =) TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå