Gå til innhold

Spiser MYE, men går ikke opp.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å legge på meg litt, men går ikke opp. Jeg spiser MYE, dette er f.eks hva jeg har spist i dag.

Frokost: En næringsrik pannekake

Lunsj: 4 bakte sjampingjonger fylt med 50 g karbonadedeig + litt paprika og brokkoli + 2 ts tomatpure

Middag: Et stekt egg med en skive skinke + brokkoli og salat + dressing av 1 ts rømme, 1 ts chilisaus og litt sitron + salt og pepper

Kveldsmat: Et beger med yoghurt + en kiwi

Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg synes ikke du spiste særlig mye, heller lite. Jeg hadde gått ned om jeg hadde spist bare det der, ihvertfall ikke opp.

AnonymBruker
Skrevet

Det der er ikke mye, det er latterlig lite. Et mer. Hva i alle dager får deg til å tro at det der er nok mat? Logg det på diett.no, så ser du hvor stusselig det er.

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Frokost: En næringsrik pannekake

Gått av banen! En hel pannekake også legger du ikke på deg? Eneste forklaringer er at det har dannet seg et svart-hull i magen din som suger til seg all energien!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der er mat for fluer =) samme hvor mye krydder og dilldall du putter på ett egg så blir det ikke mye mat :P huff dette må være ett trolle forum

Gjest *Maja*
Skrevet

Er vel ca. like mye kalorier der som i middagsmåltidet mitt :popcorn:

Det der er alt for lite mat jenta mi :kose:

• Liker 1
Skrevet

Må være tull. :l Prøv å kanskje firedoble kalori-inntaket ditt, så er du der!

Skrevet

Det er jo alt for lite mat. Alt for lite til å bare holde vekten, ikke rart du ikke går opp i vekt. For å gå opp i vekt må du øke inntaket ditt ganske drastisk. Hvis du sliter veldig med å få i deg mat, kan næringsdrikker være en løsning (for en stund.) På diett.no kan du registrere det du spiser, og da er det lettere å få oversikt over hvor mye/lite du spiser. For å gå opp i vekt, trenger du sannsynligvis minst 2500 kalorier om ikke mer (litt avhengig av aktivitetsnivå osv.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...