AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 jeg har ikke mulighet for å trene på senter, men vil gjerne stramme opp og rumpe og lår. Noen øvelser som funker hjemme? vanlig utfall gjør vel ikke susen så lenge du ikke har vekter?? målet er å minske cellulitter
Gjest Belle Gunnes Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Man MÅ ikke nei. Jeg har ikke testa "30 days shred" men dette jo ting du kan gjøre hjemme med litt fantasti mtp vekter. Yngvar fra Puls hadde jo flere gode tips for hjemmebruk også. Kluter på gulvet, siderotasjon med en kjele osv. Og man kommer langt med noen treningsstrikker.
Tinelise Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Nei, selvføgelig ikke Du kan godt gjøre utfall og lignende uten vekter også, men selvfølgelig kommer du lenger med vekter i lengden. Tomme brusflasker med vann i eller lignende kan fint brukes som ekstra vekt. Bruk fantasien! Ellers kan du jo invistere i et sett manualer. Kommer langt med sykling/gåing også. Har en app på telefonen som heter Nike Training. Mange øvelser der man kan gjøre hjemme
Gjest alille Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 I lengden vil du trenge vekter for å få effekt av styrketreningen. Men det er jo ikke sikkert din kropp trenger styrketrening for å se stram og fin ut? Kanskje jogging holder? Dessuten kan man fint trene styrke med belastning selv om man ikke er på treningssenter, man må bare være mer kreativ, evt. investere i utstyr. Manualer med vektskiver kommer du langt med. Sjekk ut forslag til andre øvelser på nett, mange øvelser kan gjøres tyngre. I begynnelsen kan du bruke en ryggsekk med stein i som belastning, vannflasker etc. Evt. kan du kjøpe deg slynge (Redcord eller slynge).
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 ok takk for svar. jeg har trent styrke i sal tidligere så jeg vet hvordan øvelsene skal gjøres. Kanskje jeg kan kjøpe vektstang til hjemmebruk? og har dere isåfall tips til videoer med styrkeøvelser?
skruf Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Jeg slet med å finne tid til å komme meg på treningsenteret, siden det ligger et stykke unna her jeg bor. Så investerte i elipsemaskin,spnningsykkel, vekter, treningsball og matte, så nå trener jeg 1.5t hjemme 4-5 dager i uka. Har gått i mange år på treningsenter, så jeg kan øvelsene. Utrolig kjekt egentlig, for da slipper jeg å planlegge når jeg skal på trening. Står opp litt ekstra tidlig om morgenen, og får gjort unna treningsrutinen før jeg hopper i dusjen og starter dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå