Gjest Madden Skrevet 24. januar 2004 #1 Del Skrevet 24. januar 2004 Vi har fått forespeilet en ventetid på 6 mnd. for å komme til undersøkelse ved det lokale sykehuset...synes dette er urimelig lenge med tanke på at det sannsynligvis bare er innledende runder?! (GU/Blodprøver og Spermprøve) Kunne selvsagt benyttet privat..men innbiller meg at det hadde blitt ENDEL dyrere å bruke f.eks. Medi3!?! noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. januar 2004 #2 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg kan svare slik vi opplevde det. Kan være noen andre har andre ting å fortelle. I november 2002 ble jeg sendt til GU på sykehuset her jeg bor. Da fikk jeg beskjed om å ta noen blodprøver etter en del dager, jeg husker dessverre ikke hvor mange dager. Fikk beskjed om å komme tilbake i april 2003 og da ha med en sperma prøve. Jeg tok med samboeren på det møte, så lenge det gjaldt han også. Da fikk vi vite resultate av blodprøvene mine. Han så at spermen ikke var av det store og vi ble henvist til Haugesund. I begynnelsen av august fikk vi brev om at samboeren skulle levere en sperma prøve der i midten av august. Etter ca 14 dager kom det brev med resultatet på sperma prøven og masse informasjon. Når vi var der i august, ga jeg beskjed om hvilken uke jeg IKKE kunne (det gjaldt ei uke) og de klarte å treffe på den uka. I november var vi i Haugesund igjen. Da hadde vi tatt en del blodprøver på forhånd. Da var jeg igjennom en GU og vi hadde samtale med lege og sykepleier. Fikk masse informasjon og veiledning. Så i fra jeg var til GU første gang (nov 2002) til vi var til GU og samtale (nov 2003), så gikk det et år. Men fra vi ble henvist videre så gikk det ca 7 mnd. Lurer du på noe, så send meg en PM, så skal jeg svare så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå