KaDust Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Disse spørsmålene gjelder ikke dere som leker med treningsapparatene mens dere later som dere trener. - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? - Hvilke sko bruker du? - Hva spiser/drikker du etter trening? Hadde ikke headset på treningen idag, så mens jeg løp starta jeg å lure på en masse rart. Det var dette jeg kunne komme på nå, legger til mer om jeg kommer på det senere. Mine svar: - Jeg blir så rød at det ser ikke bare ut som at jeg er solbrent i hele trynet, men det ser ut som jeg har fått andregradsforbrenning av solen. - Fra 30min til 1 time. - Føttene og mellom puppene, selvom jeg alltid føler at det er ansiktet. - Nike Shox - Proteindrikk på trening, og en skive eller to med kjøttpålegg hjemme (evt noe annet).
Fanta Exotic Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Ekstremt rød! - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? Går jeg ut etter og det er kaldt ute forsvinne det kanskje på 10-15 min.. Inne tar det noe lengre tid. - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Masse på rumpa og på ryggen - Hvilke sko bruker du? Joggesko (Nike) fra Løplabbet (sliter med skeiv hoftestilling) - Hva spiser/drikker du etter trening? Proteinshake
Gjest badeand1 Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Veldig rød etter litt jogging og gåing på tredemølle. Er helt sykt. Elipsemaskin og styrke - ikke så mye. - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? En time ca. - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Håndflatene. - Hvilke sko bruker du? Noen billige fra Europris - Hva spiser/drikker du etter trening? Ingenting
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Disse spørsmålene gjelder ikke dere som leker med treningsapparatene mens dere later som dere trener. - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? - Hvilke sko bruker du? - Hva spiser/drikker du etter trening? Skikkelig rød, egentlig så liker jeg det, har tatt veldig godt i da. Tja, 20-60 minutter ca Treningsbh'en er alltid soaked, og under armene, og i ansiktet Nike shox, eller jeg bruker ikke sko hvis jeg trener hardt hjemme. Spiser 1-2 pakker pålegg, gjerne 200gram kalkunpålegg, litt rosiner og en banan feks. Passer meg fint.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Sprutrød! - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? En times tid vil jeg tro. Den forsvinner ikke vips etterpå. - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Mellom puppa, på magen, i nakken og i panna... ikke digg å få svette i øya men slik er det bare. - Hvilke sko bruker du? Ascis og Addidas. - Hva spiser/drikker du etter trening? Masse vann og knekkebrød med ost.
murray Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Blir ikke så veldig rød, mer rosa. Men dersom ventilasjonen er dårlig, eller slik som i dag at det er høy luftfuktighet så blir jeg kjemperød. Blir også knallrød om jeg jogger ute når det er veldig varmt. - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? Ikke så lang tid. - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Det bokstavelig talt renner fra ryggen. Herlig :gjeiper: - Hvilke sko bruker du? Har et par asics til løping ute og et par nike til innetrening. - Hva spiser/drikker du etter trening? Sjokolademelk!
Sophia. Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Lyserosa. Blir mer rød hvis det er veldig varmt i studio. - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? Ikke så lang tid siden jeg som regel går ut i kaldere luft rett etter trening, så kanskje 10 minutt. - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Ryggen, nakken og ansiktet. - Hvilke sko bruker du? Asics, men sparer til sko som passer bedre til min fottype siden jeg ofte får vondt av å løpe med de jeg har nå. - Hva spiser/drikker du etter trening? Eple eller banan.
Gjest Solsmil Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Veldig rød. - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? Kommer litt ann på, men maks en time - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Panna. Det føles sånn ihvertfall, men sikkert fordi det er den eneste plassen jeg tørker bort svette fra. - Hvilke sko bruker du? Løpesko. Asics gel nimbus - Hva spiser/drikker du etter trening? Sjokolademelk, ofte.
Gjest *Maja* Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Disse spørsmålene gjelder ikke dere som leker med treningsapparatene mens dere later som dere trener. - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Harde intervaller: Kokt hummer. - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? 15-20 minutter - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Ansiktet og overkroppen - Hvilke sko bruker du? Nike Shox med tilpasset såle - Hva spiser/drikker du etter trening? Stort glass soyasjokomelk og så 2 egg med Ryita og kokt skinke(evt. speilegg) Hadde ikke headset på treningen idag, så mens jeg løp starta jeg å lure på en masse rart. Det var dette jeg kunne komme på nå, legger til mer om jeg kommer på det senere. Mine svar: - Jeg blir så rød at det ser ikke bare ut som at jeg er solbrent i hele trynet, men det ser ut som jeg har fått andregradsforbrenning av solen. - Fra 30min til 1 time. - Føttene og mellom puppene, selvom jeg alltid føler at det er ansiktet. - Nike Shox - Proteindrikk på trening, og en skive eller to med kjøttpålegg hjemme (evt noe annet).
Belle de Jour Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 - tomatrød - aldri sjekka ordentlig, men den begynner vel å gi seg en 15-20 min, lenger før den er helt borte - ansikt og overkropp, spesielt under armene og på magen - har noen flate sko fra Nike jeg bruker til styrke, lite dempet for at jeg skal stå stabilt. Til løping har jeg et par fra Asics som så sårt trenger å byttes ut - spørs, har vært litt for sløv på det. Prøver å få i meg ett eller annet, det være seg en håndfull nøtter eller en banan, det spørs om jeg kommer meg fort hjem etter trening
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #11 Skrevet 26. april 2012 - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? 100% tomatrød. Har også en hudsykdom som gjør meg lilla i kinnene selv om jeg ikke nødvendigvis tar i så mye. - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? Tja, si det. 30 min kanskje. - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Korsryggen og i skrittet. - Hvilke sko bruker du? Asics til kondisjon og noen "barneskolesko" til styrke. Altså helt nøytrale uten demping. - Hva spiser/drikker du etter trening? Proteinshake bare.
isbiten. Skrevet 26. april 2012 #12 Skrevet 26. april 2012 - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Blir litt rød, men ikke så veldig. - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? Hm, 5-10 min? Tenker ikke over det, for blir ikke så rød at det blir sjenerende. Føler meg nesten litt freshere med den rødfargen jeg får - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Ryggen og ansiktet/hodet - Hvilke sko bruker du? Varierer mellom 3 ulike typer nike - Hva spiser/drikker du etter trening? spørs hvor hardt jeg har trent. Om jeg har trent veldig hardt/lenge blir det gjerne en shake/bar like etter trening. Om det har vært trening med moderat intensitet venter jeg til jeg har kommet meg hjem og spiser middag/kvelds, eller et lite proteinrikt mellommåltid
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #13 Skrevet 27. april 2012 - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Ikke så mye. Får lysrosa eplekinn - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? Hmm, jeg er ikke sikker. 1-2 timer kanskje? - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Ansiktet, ryggen og nakken. Det er litt flaut å si det, men svetter også mye i skrittet av en eller annen grunn. - Hvilke sko bruker du? Bruker Nike innendørssko. Husker ikke helt modellen. - Hva spiser/drikker du etter trening? Tar en banan, sjokolademelk eller proteinshake rett etter trening. Senere noen brødskiver med leverpostei, kjøttpålegg + 1-2 egg.
Gjest Daenerys Skrevet 27. april 2012 #14 Skrevet 27. april 2012 - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Veldig! Srutrød! Men det er kun når jeg jogger, en av grunnene til at jeg jogger først så ansiktet kan roe seg mens jeg driver med styrke - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? En time ca - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Rygg, mage, og under armene. Lekkert. - Hvilke sko bruker du? Asics Gel Kayano og Nike Zoom Structure. Tar av skoene for knebøy og markløft. - Hva spiser/drikker du etter trening? En banan og en liten/stor sjokolademelk, + to brødskiver med ettellerannet eller cottage cheese med epler. Må ha mat raskt etter trening
OhMickey Skrevet 27. april 2012 #15 Skrevet 27. april 2012 - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Ser ut som jeg veier 173kg og nettopp har gått opp 10 trapper. - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? Til etter at jeg har dusjet - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Mellom puppene, beina og i hendene - Hvilke sko bruker du? Nike løpesko, rosa såklart. - Hva spiser/drikker du etter trening? En proteinshake + noen daddler eller rosiner. Når jeg kommer hjem står det en stor kveldsmat eller middag for tur.
Klips Skrevet 27. april 2012 #16 Skrevet 27. april 2012 (endret) - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Ikke noe rød av tung styrke tror jeg, men knæsj rosa av fx. løping - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? Vet ikke, men lenge nok til at jeg må gå ut blant folk sånn - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Har jeg egentlig ikke merket, all over føles det som? Men mest irriterende hvis det renner inn i øynene og begynner å svi - Hvilke sko bruker du? Asics Gel kayano til uteløping (supre), adidas (usikker på modell) inne, ofte ikke sko i det hele tatt til styrke. - Hva spiser/drikker du etter trening? Er ikke så flink til å ha noe system på det, spiser vanlig mat når jeg blir sulten (er vel ofte en halvtime-time etterpå) Endret 27. april 2012 av Klips
LovelyMonroe Skrevet 27. april 2012 #17 Skrevet 27. april 2012 - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? RØD. Spesielt om jeg trener hardt på mølle, men blir LETT rød både på kroppen og i ansiktet ved kroppstemp. endring. - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? Lang tid, kan fint gå en time, spørs hva jeg trente. - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? På brystet, mellom puppene, ryggen, under armene og mellom lårene. nå tok jeg kanskje med alt, men. - Hvilke sko bruker du? Asics og Nike - Hva spiser/drikker du etter trening? Varierendes. Middag om jeg ikke har spist det enda, eller proteinrik mat, kan også ta shake, men treningen pleier å være i nærheten av middag, frokost, eller kveldsen min..
Dragonfly84 Skrevet 27. april 2012 #18 Skrevet 27. april 2012 - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Veldig. Men til vanlig er jeg kjempeblek, så det ser kanskje mer ekstremt ut pga det. - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? Hmm, vet ikke helt, for det tar jo ofte ca en halvtime før jeg dusjer, og jeg dusjer varmt så jeg blir rød av det også... En time eller mer, kanskje? - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? I panna og hårfestet, rundt ørene pga de tette øreklokkene , på ryggen, lårene, på brystet - Hvilke sko bruker du? Oftest Nike Structure Triax+ 14. De er kjempegode for de som overpronerer! Noen ganger bruker jeg asics nimbus, men de er eldre og ikke like gode lenger. - Hva spiser/drikker du etter trening? Det kommer an på når på dagen jeg trener. Er det lenge til neste måltid tar jeg en proteinshake og en banan. Og masse vann.
Gjest cool_water Skrevet 27. april 2012 #19 Skrevet 27. april 2012 Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Om jeg løper så blir jeg tomatrød, men blir bare litt rosa ette ren styrkeøkt. Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? Tja, 5 minutter kanskje. Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Virker som det er ansiktet Må ha med meg et lite håndkle som jeg kan tørke ansiktet med når jeg løper Hvilke sko bruker du? Nike 3v. Free tror jeg den heter, veldig god å jogge med samt at det er lite demping så jeg kan bruke de til styrketrening og Hva spiser/drikker du etter trening? 5 dl sjokomelk og en banan
Fantomina Skrevet 27. april 2012 #20 Skrevet 27. april 2012 - Hvor rød i ansiktet blir du etter en treningsøkt? Knallrød på grensen til lilla dersom jeg sykler/jogger, ganske rød i kinnene når jeg løfter vekter. - Hvor lang tid tar det før rødheten forsvinner? Etter sykling/jogging tar det iallfall en halvtime, etter styrketrening er det borte etter at jeg har vært i garderoben. - Hvor på kroppen svetter du mest når du trener? Ryggen og brystet. - Hvilke sko bruker du? Reebok EasyTone Flash i grå og rosa. - Hva spiser/drikker du etter trening? Varierer etter som når på dagen jeg trener, men umiddelbart etter trening er det gjerne en banan eller sjokolademelk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå