Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt komplekser for mine tynne legger. Begge mine foreldre har også det. Jeg har vel fått noen kommentarer opp gjennom barndommen som jeg ikke greier slutte tenke på, og går derfor meget skjeldent i korte skjørt.

Så en gang for alle, hvor mange cm er DU rundt legger, og hvor høy/tung er du?

Høyde: 176cm

Vekt: 60kg

Mål rundt det tykkeste på leggen: 32cm når jeg står (33,5cm når jeg sitter med leggen opp)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du, jeg har normale legger tror de er 37 cm eller noe, litt kraftige er de. Er 178 cm og veier ca 79. Ut i fra din vekt og høyde regner jeg med du er ganske tynn og fin, så da passer nok tynne legger bra til kroppen din. Det er det viktigste.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

28-29 når jeg står. :(

Går aldri i kjoler, skjørt eller shorts.

Høyde - 165

vekt - 55-56

Men må nok legge til at jeg er underutvikla i beina, så er derfor jeg har så tynne bein.

Endret av Mortem
Gjest Madelene1
Skrevet (endret)

Jeg har alltid hatt komplekser for mine tynne legger. Begge mine foreldre har også det. Jeg har vel fått noen kommentarer opp gjennom barndommen som jeg ikke greier slutte tenke på, og går derfor meget skjeldent i korte skjørt.

Mål rundt det tykkeste på leggen: 32cm når jeg står (33,5cm når jeg sitter med leggen opp)

På den tykkeste plassen er jeg 29, akkurat. Jeg er 172 høy.

Endret av Madelene1
Skrevet

Måler dere der leggen er på sitt tykkeste?

Skrevet

182, 64.2kg sist jeg veide meg og 36cm rundt leggen sist jeg målte. Leggene mine vokser da, for jeg trener en del styrke og jeg har allerede gått opp flere cm der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også komplekser for leggene mine! Hater dem.

Jeg er 178 og er ca. 35 cm rundt leggene. Jeg var 33 cm i januar, men siden jeg begynte med styrketrening har de blitt litt tykkere og tykkere skal de bli ;)

Har forresten en høyt ansatt leggmuskel (slik som sprintere), og det er svært vanskelig å bygge størrelse når man har slike legger. Må bare stå på!

Skrevet

163 høy.

50 kg

37 cm rundt leggen.. :)

Skrevet

Må da ikke ha komplekser for slanke ben :)

• Liker 1
Skrevet

Det er ingen av målene som er oppsiktsvekkende lave, syns dere det da? Jeg er mann, og jeg har 45 cm rundt leggene mine, sårundt 30 på jenter er vel helt normalt, vil jeg tro.

AnonymBruker
Skrevet

hææ? skal man plutselig måle seg rundt leggen også nå??!

Jeg er kvinne, men tror ikke jeg orker det mer..

in my next life i want a dick. punktum

• Liker 8
Skrevet

Artig, jeg har aldri noensinne målt leggene mine, men når jeg leste denne posten ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte :fnise:

Høyde: 164 cm

Vekt: Gjetter på rundt 56-57 kg

Tykkeste rundt leggen: 36 cm

Det eneste jeg har komplekser ved i forhold til leggene mine er arr og åreknuter, størrelse og fasong er jeg fornøyd med :)

Skrevet (endret)

høyde: 165cm

vekt: 73kg

tykkeste på leggen: 36cm

Har ganske tynne legger i forhold til vekt, men det har aldri plaget meg, liker det faktisk. :) Går heller aldri i shorts eller korte skjørt men det er ikke pga tynne legger, men mange og store arr på leggene. Irriterer vettet av meg for jeg elsker å gå i shorts som jeg gjorde da jeg var yngre! :rasende:

Endret av Jinta
Skrevet

Høyde: 168 cm

Vekt: 107 kg

Mål rundt det tykkeste på leggen: 51 cm

Gigantlegger, jeg vet... Jeg har alltid hatt store legger. Det ligger et spekklag utenpå, men de blir ganske harde når jeg strammer dem og jeg får et ganske stort hakk, så det ligger en del muskler under. Jeg har mye muskler fra naturens side.

Gjest scorpius
Skrevet

1,63 og veier 48 kg. 29cm rundt det tykkeste på leggen.

Liker ikke de tynne leggene mine så kjempegodt, men trener meg opp i vekt. Da jeg var yngre var det enda verre; så ut som et pinnedyr. Den eneste forskjellen var vel det at jeg ikke var tvekjønnet.

Skrevet

160 m høy... 36 cm rundt leggen.. husker ikke hvor mye jeg veier, men synes at leggene mine er store i forhold til resten av kroppen.. :sjenert:

Skrevet

Jeg veier mer enn deg, er bittelitt lavere - og har nøyaktig samme størrelse.(altså jeg har proporsjonalt sett kanskje bittelitt mindre enn deg).

Jeg skjønner ikke at du har fått så mye negativ kritikk for bena dine, for bena er den kroppsdelen jeg får aller mest komplimenter for. Og vi har jo iallefall målemessig nesten identiske ben.

Jo kortere kjolen er, jo flere komplimenter blir det fra begge kjønn - både av den hyggelige og slibrige arten.

Noen har flotte øyne, noen pupper, andre rumpe - og jeg er rimelig sikker på at dine ben er superlekre. Vis dem frem :)

Skrevet

Men er det at du har slanke bein(fra låret og helt ned) som er komplekset, eller at leggene i seg selv ikke har en sånn bul, at de er rett ned eller noe?

Jeg er veldig fornøyd med mine tynne/slanke ben, men det går ikke rett ned da, men syns vi skal være takknemlig for at vi har slanke ben. Men selvfølgelig, vi er alle forskjellige på hva vi liker ved oss selv :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg veier mer enn deg, er bittelitt lavere - og har nøyaktig samme størrelse.(altså jeg har proporsjonalt sett kanskje bittelitt mindre enn deg).

Jeg skjønner ikke at du har fått så mye negativ kritikk for bena dine, for bena er den kroppsdelen jeg får aller mest komplimenter for. Og vi har jo iallefall målemessig nesten identiske ben.

Jo kortere kjolen er, jo flere komplimenter blir det fra begge kjønn - både av den hyggelige og slibrige arten.

Noen har flotte øyne, noen pupper, andre rumpe - og jeg er rimelig sikker på at dine ben er superlekre. Vis dem frem :)

Enig med deg, slik er det med meg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...