AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg tok min far i å ha sex med moren min, men han hadde ikke kondom på seg og jeg er redd for å få søsken. Jeg har vært våken både dag og natt og tenkt på dette. Har gått til psykolog, men hun rådet meg til å ikke si noe til foreldrene mine. Hva skal jeg gjøre? JEG VIL IKKE HA SØSKEN!
Gjest kittycat Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Har de snakket om å få flere barn da? Hvor gammel er du?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 troll? :gjeiper: Men kan jo svare likevel. Du fikk psykiske problemer av å se de ligge sammen? Hvor gammel er du egentlig? Moren din kan gå på p- piller som prevensjon. Den skal beskytte mot graviditet 1
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Hvordan vet du at han ikke hadde kondom på seg? 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 troll? :gjeiper: Men kan jo svare likevel. Du fikk psykiske problemer av å se de ligge sammen? Hvor gammel er du egentlig? Moren din kan gå på p- piller som prevensjon. Den skal beskytte mot graviditet Ja, eller ha spiral
Havbris Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Jeg tok min far i å ha sex med moren min, men han hadde ikke kondom på seg og jeg er redd for å få søsken. Jeg har vært våken både dag og natt og tenkt på dette. Har gått til psykolog, men hun rådet meg til å ikke si noe til foreldrene mine. Hva skal jeg gjøre? JEG VIL IKKE HA SØSKEN! Hehe - godt forsøk 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Gikk du helt bort til faren din etter han hadde trukket seg ut av moren din for å se om han hadde kondom? SÆRLIG! 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 troll? :gjeiper: Men kan jo svare likevel. Du fikk psykiske problemer av å se de ligge sammen? Hvor gammel er du egentlig? Moren din kan gå på p- piller som prevensjon. Den skal beskytte mot graviditet Ja, jeg fikk det. Tar nok tid, men psykologen sier jeg kommer til å overleve dette På en psykisk måte altså. Jeg kan ikke skrive hvor gammel jeg er i frykt for å bli gjenkjent, men jeg er over 16. Mamma går ikke på p-piller. Det var da hun sa det jeg tenkte jeg trengte psykologhjelp Hvordan vet du at han ikke hadde kondom på seg? Jeg så det
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Gikk du helt bort til faren din etter han hadde trukket seg ut av moren din for å se om han hadde kondom? SÆRLIG! Man ser sånne ting på avstand. TS
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 Man ser sånne ting på avstand. TS Nei 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #11 Skrevet 26. april 2012 Nei Jo. Jeg vet da hvordan en kondom ser ut. Man kan se det i enden
Gjest Purelove Skrevet 26. april 2012 #12 Skrevet 26. april 2012 For en troll.. Du som er over 16, har du aldri hørt om at det finnes andre prevensjonsmidler enn kondom?!?! Og hvordan så du foreldrene dine uten at de har sett deg? Er døra åpen? Og hvordan så du at faren ikke hadde kondom? stirra du på pikken hans med kikkert 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #14 Skrevet 26. april 2012 Kan dere svare på spørsmålet? Ts. Ok. Mora de er gravid med femlinger og det er ikke plass til deg lenger. Du må få deg en jobb og flytte. Fornøyd? 5
Gjest Blondie65 Skrevet 26. april 2012 #15 Skrevet 26. april 2012 Kan dere svare på spørsmålet? Ts. Jeg går da ut fra at spørsmålet er "Hva skal jeg gjøre?". Du skal slutte å lage skrønehistorier på nettet.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #16 Skrevet 26. april 2012 For en troll.. Du som er over 16, har du aldri hørt om at det finnes andre prevensjonsmidler enn kondom?!?! Og hvordan så du foreldrene dine uten at de har sett deg? Er døra åpen? Og hvordan så du at faren ikke hadde kondom? stirra du på pikken hans med kikkert Jo, men moren min fortalte meg som sagt at hun ikke gikk på det. Jeg åpnet døren brått og sengen står like ved døren. Dermed kunne jeg se det. Ts
Havbris Skrevet 26. april 2012 #17 Skrevet 26. april 2012 Kan dere svare på spørsmålet? Ts. Du spør om hva du skal gjøre? Fortsette hos psykologen kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #18 Skrevet 26. april 2012 Jo, men moren min fortalte meg som sagt at hun ikke gikk på det. Jeg åpnet døren brått og sengen står like ved døren. Dermed kunne jeg se det. Ts Du virker som en slitsom unge å ha i hus. Kan ikke ha seg i fred engang. De vil sikkert ikke ha fler etter å ha slitt med deg så du kan ta det helt med ro. 5
Gjest Purelove Skrevet 26. april 2012 #19 Skrevet 26. april 2012 Jo, men moren min fortalte meg som sagt at hun ikke gikk på det. Jeg åpnet døren brått og sengen står like ved døren. Dermed kunne jeg se det. Ts Var den i været det øyeblikket du åpna døra,så du kunne se han ikke brukte kondom?? 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #20 Skrevet 26. april 2012 Hvorfor vil du ikke ha søsken? Redd for konkurranse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå