AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Hei! Jeg har nå bestilt meg Samsung Galaxy S Plus i9001, min første smartphone! Har aldri vært på internett med mobiler før, har bare hatt slike steinalder-mobiler;) Hva må jeg gjøre så jeg kan være gratis på internett via mobilem ved enhver tid? Må jeg ha et spesielt abonnement, eller? Er livredd for at jeg må betale for tellerskritta per minutt jeg bruker internetten på min nye mobil... Hjelp..?
Tinelise Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Du er i utgangspunktet bare gratis på nett når du er tilkoblet et trådløst nett. Du får "gratis" internett dersom du har et abbonement som gir deg x antall "gratis" mb i måneden. Kan jo fort lønne seg dersom du har planer om å bruke nettet mye på bussen ol. Kan legge til at jeg har 500 mb "gratis" i måneden og har aldri klart å bruke opp halvparten engang. Bruker da mobilen til type sjekke facebook, lete opp ting på kartet, sjekke bussruten ol når jeg ikke er på trådløst nett.
Gjest padawan Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 De fleste abonement har i varierende grad en del datatrafikk inkludert i abonementet. Hvilkent abo har du TS?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå