Gå til innhold

En potetgullpose pr dag eller en gang i uka?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til ckal, er det da best å spise en helpotetgullpose på 200-250 gram en gang i uka eller å ha den samme posen i en hel uke og spise litt hver dag? Eller er det det samme?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går for det samme.

Skrevet

På f.eks et år så tror jeg ikke det er noen forskjell.

Skrevet

Mener å ha lest opp til flere ganger at det er likegyldig.

Spørs jo heller om du kjøper deg en ny pose potetgull dagen etter du har spist opp hele posen din :P Da er det jo greit å fordele den sånn kalorimessig ;)

AnonymBruker
Skrevet

For meg passer det best med litt hver dag, for jeg kjøper bare en ny pose når den første er tom :)

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det folk som klarer å ha en potetgullpose en hel uke? For meg ville problemstillingen vært uaktuell. :popcorn::sjenert:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det folk som klarer å ha en potetgullpose en hel uke? For meg ville problemstillingen vært uaktuell. :popcorn::sjenert:

Ja, jeg gjør.

Men takk for svar.

Men jeg mente, å kjøpe potetgull lørdag og ha den hele uka helt til fredagen eller å spise opp alt lørdag og ikke kjøpe ny før neste lørdag.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Oppmot en uke ja. Trenger ikke å fråtse, bare jeg får smaken. Min store last her i livet, er potetgull. Og en melkerull kan fort vare i 14 dager. Derfor unner jeg meg litt hver dag.

Har jeg ingen av delene i hus, blir jeg helt oppsatt på å MÅTTE ha og kan da fråtse når jeg endelig får i hus.

Skrevet

Spiller ingen rolle. Kcal inn og kcal ut er for normale folk det eneste som har noe å si. Så om du spiser 200kcal fra pottis hver dag, eller druser til med 1400kcal en gang i uka, er helt likegyldig. (såfremt resten av kostholdet ikke forandrer seg såklart)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser i grunn for meg at om du tenker på kalorier inn/ut, så kanskje det beste er å spise hele på en dag. Av en hel pose potetgull blir man jo relativt mett, slik at man kanskje dropper et måltid? Om man fordeler i løpet av hele uka, blir det kanskje fort at potetgullet blir "i tillegg".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...