Gå til innhold

Sommerbrun eller melkehvit?

Hva er mest sexy?  

1. 1. Hva er mest sexy?

• Sommerbrun hud
      41
    • Melkehvit hud
      5

Fremhevede innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Hva er meste sexy, sommerbrun hud som minner om den deilige sommeren eller uskyldig melkehvit hud.......Hva foretrekker du, både på deg selv og partneren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommerbrun hud er mest sexy, synes jeg.

Selv er jeg så hvit at jeg nesten er blå..... :ler: Men ikke så veldig uskyldig, da... :sjarmor:

Skrevet

Hva med en mellomting? Jeg synes ikke helt blek hud er spesielt fint, men jeg synes heller ikke overbrun sommerhud er fint heller. Jeg foretrekker en litt varm, "sunn" hudfarge.

Skrevet
Hva med en mellomting? Jeg synes ikke helt blek hud er spesielt fint' date= men jeg synes heller ikke overbrun sommerhud er fint heller. Jeg foretrekker en litt varm, "sunn" hudfarge.

:Nikke: Helt enig.

Gjest Anonymjente18
Skrevet

Jeg har selv melkehvit hud og får ofte høre at den ser klassisk og elegant ut. :lol:

Selv synes jeg Afro-Amerikanere er utroooolig attraktive. :sjarmor: Liker mørk hud.

Skrevet

Sommerbrun er utvilsomt mest sexy og penest. Men overdreven solarium brunfarge er ikke pent i det hele tatt. Egentlig ville nok en mellomting vært det perfekte. Selv er jeg stort sett hvit som snøen...

Her en dag i sist uke så jeg en jente som utvilsomt må ha sovnet i solarium. Hun var så brun at hun nesten var svart, det så direkte ekkelt ut egentlig. En naturlig brunfarge er å fortrekke.

Skrevet

Om man er brun all-over er det fint, men om man skal ha hvite flekker på kroppen pga solarium kan det bare være. 8)

Gjest Seleena
Skrevet

Sommerbrun hud sjølvsagt :sjarmor: Vertfall på meg sjølv - og den må vere naturleg. Solarium tel ikkje. :P

8)

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

jeg er albino tror jeg, når jeg soler meg blir jeg griserosa :oops:

Gjest En ny....
Skrevet

Sukk....Jeg er av den lyse og helt blonde typen, har prøvd og bli brun, men ender som regel opp rosa. I løp av sommeren blir jeg kansje svak gyllen, men så er det vinter igjen...... :roll:

På menn syns jeg en sunn mellomting er best.

Skrevet

Sommerbrun så klart, det ser jo mere sexy ut kunne ønske at sommeren var her nå .

Skrevet

Sommerbrun av naturlig sol. Helt klart best. Både på meg selv og på jentene.

Er jo alltids ganske sexy med motsetninger da.. en elegant hvit jentekropp mot min solbrune kropp er jo ikke å forakte...

:D

Skrevet
Sommerbrun av naturlig sol. Helt klart best. Både på meg selv og på jentene.

Er jo alltids ganske sexy med motsetninger da.. en elegant hvit jentekropp mot min solbrune kropp er jo ikke å forakte...

:D

Mer sexy med TO solbrune kropper mot hverandre hihi :D

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Sommerbrun er mest sexy...

...men det betyr ikke at min kjære er mindre sexy nå enn om sommeren!

Skrevet

Huden min er forholdsvis lys -av og til minner den om vaniljesaus, den er lys på en slags myk måte. Jeg synes det er vanvittig sexy! I alle fall i og med jeg har helt mørkt hår (ikke sort, men mørke mørke brunt). Jeg pleier å lakke tærne mørke røde, og synes det er utrolig lekkert med det mørke håret, den lyse huden og de røde tåneglene. Og akkurat nå digger jeg lårene mine -de er litt runde på en måte, sånn faste og runde -jeg tror jeg må være den eneste gjenlevende kvinne som synes det er sexy med litt runde former og som er glad for å ha runde lår og litt rompe -men jeg synes det er dritsexy, og akkurat nå digger jeg de runde, vaniljefargede lårene mine. Som passer glimrende til mitt mørke hår og mine røde negler.

Yeahhh!!

Synes ikke det er noe særlig lekkert å være sommerbrun om vinteren (og ikke om sommeren heller for den saks skyld -i sær ikke om det er veldig overdrevet, og det er MANGE som overdriver det der med soling...).

Nelle :briller:

Skrevet

Synes ikke det er noe særlig lekkert å være sommerbrun om vinteren (og ikke om sommeren heller for den saks skyld -i sær ikke om det er veldig overdrevet, og det er MANGE som overdriver det der med soling...).

Nelle :briller:

:enig: Så enig, så enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...