Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Jeg er blond/lyseblond. Kan jeg farge håret (mørke)brunt hjemme, eller bør jeg gå til frisør?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan farge hjemme, men anbefaler å velge en farge med mye rødpigmenter slik at du ikke ender opp med grønnskjær.

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Du kan fint farge håret ditt hjemme, men ikke velg en for mørk farge, for da kan håret ditt fort bli svart. Jeg var lys selv(askeblond), farget selv med en farge som skulle være lysbrun og nå er det mørkebrunt :tristbla: Det å få det lyst igjen er jo ikke så lett.

Skrevet

jeg skulle og farge håret lysebrunt, men det ble svart! hurra.. :P Fargen pleier som regel å falme litt etter en stund heldigvis, så nå er det mørkebrunt :) Men jeg har fremdeles ikke turt å begynne på bli-lys prosessen fordi jeg er redd for å slite håret i stykker.. :P

Skrevet

det kommer vel an på om du er naturlig blond/lys eller om du har bleket det? Hvis det er bleket må du tilføre røde pigmenter som noen sier her, ellers kan du risikere at det blir grønt

Skrevet

Jeg har gjort det selv, og det gikk helt fint! Begynte med en lysebrun farge og farget det mørkere senere (begge hadde røde pigmenter i seg).

AnonymBruker
Skrevet

jeg var blond før, nå har jeg kullsvart hår, jeg begynte med å farge det brunt med litt rødskjær, ikke sånn at man så rødt hår liksom, men sånn at det ble litt varmere osv hvis du skjønner? etterpå farget jeg det mørkebrunt, så svart. Jeg gjorde ikke det på denne måten for at det skulle bli svart, det var bare at jeg ville ha nye farger, men jeg synes at det føles mer naturlig ut med svart hår nå, enn å gå fra blond til svart

AnonymBruker
Skrevet

Det blir alltid mørkere enn på pakken. Jeg har brunt hår, men for å skjule noen få grå hår har jeg brukt Casting. Lysbrun ble alt for mørkt, så de siste gangene har jeg brukt mørkblond. Alt hår som har blitt farget brun vil få rødskjær bare man ser ut av vinduet, så jeg ville ikke valgt en farge med rødt i seg i det hele tatt. Farg heller håret gradvis mørkere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...