Gå til innhold

Når man er betatt av naboen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært betatt av naboen nå i noen måneder. Men har enda ikke blitt noe kjent med han. Vi sier som regel bare hei, og det har vært litt småprat et par ganger. Jeg aner ikke om han synes noe om meg eller ikke. Så jeg har ikke lyst å virke veldig interessert heller, i tilfelle han allerede har skjønt at jeg er interessert men at han ikke er det...

:flau:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

slå av en prat i hagen eller i trappeoppgangen alt etter hvordan du bor. spør han om hjelp til noe osv. Plutselig er det naturlig at dere prater når dere treffes, så tar du det derfra.

Naboen min sa rett ut at han var betatt av meg og det ble godt mottatt. :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

slå av en prat i hagen eller i trappeoppgangen alt etter hvordan du bor. spør han om hjelp til noe osv. Plutselig er det naturlig at dere prater når dere treffes, så tar du det derfra.

Naboen min sa rett ut at han var betatt av meg og det ble godt mottatt. :rodmer:

Jeg er litt sjenert, og føler at det bare blir kunstig å sette i gang å prate uten å ha noe naturlig emne. Tør i hvert fall ikke spørre om hjelp til noe. Han er veldig kjekk, noe som gjør at jeg blir litt satt ut. Men det ser ikke ut til at han har noen dame rundt seg, så jeg føler jo at noe bør skje før han blir kapret av en annen... Om jeg har noen sjans. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt sjenert, og føler at det bare blir kunstig å sette i gang å prate uten å ha noe naturlig emne. Tør i hvert fall ikke spørre om hjelp til noe. Han er veldig kjekk, noe som gjør at jeg blir litt satt ut. Men det ser ikke ut til at han har noen dame rundt seg, så jeg føler jo at noe bør skje før han blir kapret av en annen... Om jeg har noen sjans. :sjenert:

Det er ikke så enkelt. Hva prata dere om tidligere da? :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har klart å bli sjekket opp av naboen? :)

Jeg synes det aller beste ville vært om han viste litt interesse, så jeg slapp å lure på om han overhodet har lagt merke til meg. Kanskje jeg bare burde glemme han. For hadde han vært interessert, hadde han vel gitt meg et hint til nå.

Skrevet

For hadde han vært interessert, hadde han vel gitt meg et hint til nå.

Nei, han postet nettop et innlegg på Manneguiden og lurte på hvordan han skulle komme i kontakt med den nye hotte hønsen som nettop har flyttet inn i nabolaget. Det viser seg at han er ganske sjenert og usikker, men jeg gav ham gode råd så forhåpentligvis ordner det seg.

Hvis ikke får du prøve å få i gang en litt lenger samtale selv og se om ting utvikler seg derifra. Du har vel noe rundt dere du kan kommentere på eller noe du får i posten eller sånn?

Plutselig er praten i gang og så blir det kanskje mer naturlig å høre om han vil komme innom å ta en kaffe en kveld.

Å spørre om hjelp til noe i leiligheten som nevnt ovenfor er jo en klassiker. Da kan han få kaffe før han går derifra.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har klart å bli sjekket opp av naboen? :)

Jeg synes det aller beste ville vært om han viste litt interesse, så jeg slapp å lure på om han overhodet har lagt merke til meg. Kanskje jeg bare burde glemme han. For hadde han vært interessert, hadde han vel gitt meg et hint til nå.

Jeg har blitt sjekka opp av naboen. Første gang jeg prata med han, lufta jeg hunden. Hadde ikke sett han før, men han hadde sett meg. Han lurte på om jeg ikke ville være med på fest en gang osv. Han var noe bedugget da. I senere tid har vi tilfeldigvis vert på samme fester. Han er tydelig interessert da han gir mye kompliment..

Fine naboen min :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hvilken by/bydel du bor i? Jeg er nemlig betatt av min nabo også... selv bor jeg på Bislett.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hvilken by/bydel du bor i? Jeg er nemlig betatt av min nabo også... selv bor jeg på Bislett.

Hehe :gjeiper:

Jeg bor på vestlandet, så jeg er nok ikke naboen din :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hehe :gjeiper:

Jeg bor på vestlandet, så jeg er nok ikke naboen din :fnise:

Så kjedelig da :fnise: Men jeg håper flere kommer med tips til oss :)

Skrevet

Sjekket opp naboen der jeg bodde før. La han til på facebook, og spurte derfra om han ville komme over og smake på en god vin jeg hadde kjøpt. Derfra ble det hei og hå, men skal love deg det var tøft å ha han boende rett ved siden av da det ble slutt.. Bare en aldri så liten advarsel..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...