Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril
Skrevet

Stadig vekk kommer jeg borti voice talk på mobilen, og dette heslige kvinnemennesket spør meg stadig vekk om hva jeg vil gjøre. Utrolig irriterende!!!

Hvordan fjerner jeg denne funksjonen fra telefonen?

Takk

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

:ler:

Settings> Voice input and output> Text to speech settings> Untick 'Driving Mode'

Endret av Mortem
Gjest Sobril
Skrevet

:ler:

Settings> Voice input and output> Text to speech settings> Untick 'Driving Mode'

Takk :) Jeg klarte meg frem til den siste der... På norsk er "untick driving mode"?

Gjest badeand1
Skrevet

Takk :) Jeg klarte meg frem til den siste der... På norsk er "untick driving mode"?

Veit ikke, jeg. :S Er ikke så kjent med galaxy. :P men står det noe som ligner på driving mode da? Eller står det noe om tale?

Gjest Sobril
Skrevet

Veit ikke, jeg. :S Er ikke så kjent med galaxy. :P men står det noe som ligner på driving mode da? Eller står det noe om tale?

Finner ikke noe alternativ for å fjerne det ser det ut til. Trenger det søren ikke, og kan liksom ikke se for meg at så mange bruker heller. Dustete :(

Gjest badeand1
Skrevet

Go back an start 'Voice Talk' and you should see a simple panel with a button "Driving Mode" which is turned on (green bar) turn it off.

Går det da?

Gjest Sobril
Skrevet

Go back an start 'Voice Talk' and you should see a simple panel with a button "Driving Mode" which is turned on (green bar) turn it off.

Går det da?

Slettet hele dritten (tror jeg). Hvis ikke prøver jeg meg på ditt tips. Tusen takk for hjelp! :)

Gjest badeand1
Skrevet

Slettet hele dritten (tror jeg). Hvis ikke prøver jeg meg på ditt tips. Tusen takk for hjelp! :)

Håper du får det til. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...