AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Hvordan ta opp kontakten igjen med en man har vært på date en gang med og har ikke snakket så mye siden ( dvs en måned).. Uten at det blir kleint eller skal man bare la man bare la være?
Steinar40 Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Hvordan gikk daten og hvorfor har dere ikke hatt kontakt etterpå? 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Daten gikk kjempe bra og følte at vi hadde god kjemi og noe av de samme interessene... h*n ville gjerne at vi skulle treffes igjen.Men så var det noen grunner til at jeg ikke fikk svart han på mld.... Men så sendte jeg h*n noen mld noen dager seinere om noe annet men det blei ikke noe mer snakk om å treffes.. Nå har det gått såpass lang tid at jeg vet ikke om det blir kleint å spørre om å møtes??....
Steinar40 Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Daten gikk kjempe bra og følte at vi hadde god kjemi og noe av de samme interessene... h*n ville gjerne at vi skulle treffes igjen.Men så var det noen grunner til at jeg ikke fikk svart han på mld.... Men så sendte jeg h*n noen mld noen dager seinere om noe annet men det blei ikke noe mer snakk om å treffes.. Nå har det gått såpass lang tid at jeg vet ikke om det blir kleint å spørre om å møtes??.... Hva har du å tape? Enten skjer det aldri noe, eller så får du ihvertfall vite om han er interessert eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Jeg har vel ingeting å ta egentlig men det er bare å tøffe seg opp til å sende en melding uten å virke desperat....
kulu-kulu Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Spør han om det ikke er på tide å ta denne andre daten snart Som Steinar skriver , hva har du å tape ? Lykke til !
Steinar40 Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Jeg har vel ingeting å ta egentlig men det er bare å tøffe seg opp til å sende en melding uten å virke desperat.... Ja, greit å bli ferdig med det. Så slipper du å tenke noe mer på det. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Ja, greit å bli ferdig med det. Så slipper du å tenke noe mer på det. Ja det tærrer på kroppen min ;( men det er takket være meg selv som har latt det gå så lang tid !!!!
Steinar40 Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Ja det tærrer på kroppen min ;( men det er takket være meg selv som har latt det gå så lang tid !!!! Ja, det stemmer jo bra det. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 Hvordan skal jeg skrive denne meldingen??? er elendig på det her :S
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #12 Skrevet 26. april 2012 Men så er det å ikke gi forhåpninger at det kommer til å vare heller jeg flytter om mindre to måneder fra denne byen som vi begge bor i..
Gjest Nuppdupp Skrevet 26. april 2012 #13 Skrevet 26. april 2012 :gjeiper: hvorfor skal du plutselig kontakte han? gikk det dårlig med en kjæreste eller "venn" ? 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 26. april 2012 #14 Skrevet 26. april 2012 Men så er det å ikke gi forhåpninger at det kommer til å vare heller jeg flytter om mindre to måneder fra denne byen som vi begge bor i.. .......................... 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #15 Skrevet 26. april 2012 Nei har ikke hatt noen i mellom tiden... har faktisk ikke hatt noe forhold før så det er vel grunnen til at jeg er så vinglete på om jeg skal kontakte han eller ikke...
Steinar40 Skrevet 26. april 2012 #16 Skrevet 26. april 2012 Nei har ikke hatt noen i mellom tiden... har faktisk ikke hatt noe forhold før så det er vel grunnen til at jeg er så vinglete på om jeg skal kontakte han eller ikke... Hvis du skal flytte ifra byen så er det nok bedre at du ikke kontakter han, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #17 Skrevet 26. april 2012 Hvis du skal flytte ifra byen så er det nok bedre at du ikke kontakter han, tenker jeg. Men det er han klar over da og jeg klarer ikke å la være å tenke på han heller...
Steinar40 Skrevet 26. april 2012 #18 Skrevet 26. april 2012 Men det er han klar over da og jeg klarer ikke å la være å tenke på han heller... Etter mitt syn bør det være en mening med det. Men du bestemmer jo selv.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #19 Skrevet 26. april 2012 Etter mitt syn bør det være en mening med det. Men du bestemmer jo selv. Det verste som kan skje at vi bare lar det ligge slikt som det er nå
Gjest Anna.S Skrevet 26. april 2012 #20 Skrevet 26. april 2012 Her tror jeg du må finne ut hva du vil først. Hvorfor vil du ha kontakt med han? Hva er DU ute etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå