Gå til innhold

Noen som har lameller fra KID her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har lameller her fra KID?

Jeg sliter med et par ting som dere kaaanskje kan hjelpe meg med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter sliter med et par ting jeg også :P hva sliter du med TS?

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvis du vil ha hjelp, fortell i første innlegg hva som er problemet. Det kan jo være at noen har lammeller fra Hansen & Dysvik ... men samme problem.

Skrevet

Jeg har kjøpt lameller fra Kid, og jeg er sikkert ikke alene om det. Hva sliter du med?

Skrevet

Ser ut som om TS har fått hjelp . Selv får jeg dem ikke til. De henger ok, og det ser fint ut, men de virker ikke.. dvs får ikke snudd dem, heller ikke trukket dem til side. De går en bitteliten omdreining og så sier det stopp..

Skrevet

Ser ut som om TS har fått hjelp . Selv får jeg dem ikke til. De henger ok, og det ser fint ut, men de virker ikke.. dvs får ikke snudd dem, heller ikke trukket dem til side. De går en bitteliten omdreining og så sier det stopp..

Vet ikke helt om jeg tenker rett nå, og om jeg får til å forklare den mulige løsningen her, men jeg får prøve :gjeiper:

Når du fester lamellene, så må de snus (med snora) slik at de er midt på. Kanskje du kan prøve å ta av lamellene, og skru dem litt med snora slik at de blir midtstilt, og så sette de på igjen?

Hvis det høres ut som det jeg skrev ikke kan fikse problemet, eller at det ikke går, så ville jeg vurdert å gå til butikken du kjøpte de hos og forklare problemet, kanskje de kan hjelpe deg. Kan jo være en feil med dem?

• Liker 1
Skrevet

Takk skal du ha Chord! Synes din løsning høres fornuftig ut, skal se om jeg får testet det ut i løpet av morgendagen :)

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Har nå fått fikset lamellene :) Det viste seg at de var hengt opp feil :fnise: Så en handyman snudde dem som du forklarte Chord + at båndet nede måtte tas om igjen - men nå funker de kjempefint, i tillegg ser det veldig bra ut :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...