Gå til innhold

Til dere andre som også har cellulitter!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Se på hun her som har gått ned 20 kg!

Og se på den store forskjellen på appelsinhuden bak på lårene! Åååh, nå kjente jeg nesten at treningsmotivasjonen bruste over her, enda den er ganske så høy fra før! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meh, har gitt opp kampen. Ble angrepet hardt da jeg var 13, uansett hvor mye jeg trener og hvor sunt jeg spiser, så forsvinner de ikke.

Hilsen frøken Negativ.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Se på hun her som har gått ned 20 kg!

Og se på den store forskjellen på appelsinhuden bak på lårene! Åååh, nå kjente jeg nesten at treningsmotivasjonen bruste over her, enda den er ganske så høy fra før! :jepp:

Ojojojoj. Det var rimelig stor forskjell!!!

Du er ikke den eneste som fikk motivasjon! Takker for at du delte! :jepp:

Skrevet

Jeg har hatt cellulitter siden jeg var 14 år og jeg var veldig tynn da. Så jeg blir ikke motivert av det bildet, for meg er det mer en genetisk greie tror jeg. Men har ikke prøvd så hardt å gjøre noe med det før, har tenkt å begynne nå.

AnonymBruker
Skrevet

Tynne mennesker har også cellulitter. Belysningen er helt annerledes på de nyeste bildene, de er tatt på større avstand og hun strammer ikke lårene og rumpa slik som hun gjør på de første.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mjo men, cellulitter er ikke nødvendigvis overflødig fett. "Ekte" cellulitter er deformert underhudsfett som vises på slanke også så lenge de har noe fett på kroppen, slik man burde ha.

En overvektig person vil jo se forbedringer på bortimot hele kroppen når h*n slanker seg.

AnonymBruker
Skrevet

Tynne mennesker har også cellulitter. Belysningen er helt annerledes på de nyeste bildene, de er tatt på større avstand og hun strammer ikke lårene og rumpa slik som hun gjør på de første.

Du ser allikevel en ganske drastisk forskjell altså... SÅ mye lyver ikke bildet!

Gjest Daenerys
Skrevet

Tja, syns ikke det er motiverende. Jeg er allerede ganske tynn, men jeg har fått mindre celluitter av tung styrketrening på lår. For min del virker det som at det hjelper å "fylle inn" med muskler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...