Gå til innhold

Kjole til å ha på som gjest i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er invitert i et sommerbryllup, men inne. Dresscode er "lang kjole/mørk dress" og jeg har ingen kjoler som er pene nok. Lurer på hvor jeg skal finne kjole? Vil gjerne ha tips om nettbutikker, spesifikke kjoler og butikker i Oslo/Akershus. Hva hadde du på deg sist du var i bryllup/hva skal du ha på deg hvis du skal i bryllup i sommer?

Vil ikke bruke noe mer enn 1000kr helst. Jeg er ca. str 38 (+) med litt eplefasong så noe som passer til den kroppsfasongen men som er lang eller iallfall til knærne hadde vært fint.. har prøvd et par i kjedebutikker men de var veldig casual og jeg så innmari tykk ut i dem..:P Er ikke så fan av kjoler fulle av strassdiamanter og bling.. Mest lyst på mørk grå men åpen for alle farger..:) Helst ikke strapless.

(Ja jeg er elendig på shopping og mote og sånn, hjelp! :fnise:)

Endret av SoftKitty
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Coast?

Skrevet

Floyd har utrolig mange fine kjoler! De holder til på Jessheim Senter, og sikkert andre steder også. Anna Johnson and friends i Lillestrøm har og mye fint. Kjøpte sko til bryllupet der og hadde ikke lyst å gå ut igjen for de hadde så mye fint :fnise:

Skrevet

Floyd har jeg i nærheten, det må jeg sjekke ut:)

Skrevet (endret)

Jeg synes Oasis har mange fine, prisene der ligger vel på rundt 800-1000kr for de litt finere kjolene.

Du kan se på nettsiden her: Min lenke

De tar som regel ikke inn alle disse på butikkene i Oslo, men jeg synes Oasis-butikken på Oslo City er flinke med innkjøpene.

Jeg var i sommerbryllup i fjor sommer, og da hadde jeg på meg en knelang kjole fra h&m som jeg pyntet opp med et silkebånd med sløyfe i livet. Fikk veldig mange komplementer for den :) Mange lurte på hvor jeg hadde kjøpt den, de trodde det var noe dyre greier :fnise:

Endret av Lexington
Skrevet

Oasis var et godt tips, takk! Skal sjekke H&M også tenkte jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...