SoftKitty Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 (endret) Jeg er invitert i et sommerbryllup, men inne. Dresscode er "lang kjole/mørk dress" og jeg har ingen kjoler som er pene nok. Lurer på hvor jeg skal finne kjole? Vil gjerne ha tips om nettbutikker, spesifikke kjoler og butikker i Oslo/Akershus. Hva hadde du på deg sist du var i bryllup/hva skal du ha på deg hvis du skal i bryllup i sommer? Vil ikke bruke noe mer enn 1000kr helst. Jeg er ca. str 38 (+) med litt eplefasong så noe som passer til den kroppsfasongen men som er lang eller iallfall til knærne hadde vært fint.. har prøvd et par i kjedebutikker men de var veldig casual og jeg så innmari tykk ut i dem.. Er ikke så fan av kjoler fulle av strassdiamanter og bling.. Mest lyst på mørk grå men åpen for alle farger.. Helst ikke strapless. (Ja jeg er elendig på shopping og mote og sånn, hjelp! ) Endret 26. april 2012 av SoftKitty
Gjest Doh Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Floyd har utrolig mange fine kjoler! De holder til på Jessheim Senter, og sikkert andre steder også. Anna Johnson and friends i Lillestrøm har og mye fint. Kjøpte sko til bryllupet der og hadde ikke lyst å gå ut igjen for de hadde så mye fint
SoftKitty Skrevet 26. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2012 Floyd har jeg i nærheten, det må jeg sjekke ut:)
Lexington Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 (endret) Jeg synes Oasis har mange fine, prisene der ligger vel på rundt 800-1000kr for de litt finere kjolene. Du kan se på nettsiden her: Min lenke De tar som regel ikke inn alle disse på butikkene i Oslo, men jeg synes Oasis-butikken på Oslo City er flinke med innkjøpene. Jeg var i sommerbryllup i fjor sommer, og da hadde jeg på meg en knelang kjole fra h&m som jeg pyntet opp med et silkebånd med sløyfe i livet. Fikk veldig mange komplementer for den Mange lurte på hvor jeg hadde kjøpt den, de trodde det var noe dyre greier Endret 27. april 2012 av Lexington
SoftKitty Skrevet 27. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2012 Oasis var et godt tips, takk! Skal sjekke H&M også tenkte jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå