Gå til innhold

Singel, date, spm-tråd =)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så fryktelig mye man lurer på, og jeg ser at en tråd vanligvis inneholder ett eneste spm, og da blir det hundrevis av tråder å følge.

Håper noen følger med her og kan hjelpe oss single =)

-Hva man skal ha på seg på date (dame), er det slik at utrigning gjør at man blir tatt litt useriøst?

-Hvor lenge burde man snakke med daten via nett osv. før selve daten?

-Er det ofte du har blitt skuffet over utseende i virkeligheten i forhold til bilder?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke særlig erfaring med dette, men:

- ta på noe som passer til det dere skal? Jeg ville ikke tatt på noe veldig utringet med mindre du bare er ute etter sex. Men som ellers - kle seg i noe som framhever det som er positivt. Selv ville jeg sikkert pyntet meg litt, f eks valgt kjole eller skjørt framfor olabukse som jeg kanskje hadde tatt på hvis jeg skulle møte venner, men ikke så mye som endel pynter seg når de skal på byen...

- tror det varierer veldig. Hvis en uansett er interessert nok utfra profilene til hverandre, er det vel ikke vits i å snakke så lenge og mye. Jeg har hatt lange samtaler med noen uten at det har endt med en date, og korte med noen som har invitert nesten med en gang.

- ikke erfaring, men vil tro det skjer til stadighet at ikke utseendet "passer" med det inntrykket en har fra bildene. Noen ganger blir en positivt overrasket, andre ganger negativt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar =) Skal ikke virke useriøs. Og da blir jeg nok sikkert å pynte meg hvertfall litt, har verdens fineste skjørt som jeg kan bruke =)

AnonymBruker
Skrevet

Er det et illevarslende tegn om daten sier han er gift med jobben? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Er det et illevarslende tegn om daten sier han er gift med jobben? :klo:

Det betyr jo bare at han jobber veldig mye... Så om du takler det er jo opp til deg. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr jo bare at han jobber veldig mye... Så om du takler det er jo opp til deg. :)

Men det er muligheter for at han jobber bittelitt mindre hvis det skulle bli oss? Vil ikke ble nedprioritert fullstendig....

AnonymBruker
Skrevet

Men det er muligheter for at han jobber bittelitt mindre hvis det skulle bli oss? Vil ikke ble nedprioritert fullstendig....

Det må du nesten spørre ham om, ikke oss :) Menn er generelt "flinkere" til å ikke endre seg for et forholds skyld enn kvinner, og mange fortsetter med like mye jobb og hobbyer selv om de har både drømmedame og unger. Men menn er jo også forskjellige...

• Liker 1
Skrevet

Det må du nesten spørre ham om, ikke oss :) Menn er generelt "flinkere" til å ikke endre seg for et forholds skyld enn kvinner, og mange fortsetter med like mye jobb og hobbyer selv om de har både drømmedame og unger. Men menn er jo også forskjellige...

Det fungerer bare så lenge dama innretter seg etter han.

Noe mange kvinner gjør, og da utnytter mannen dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...