Gå til innhold

Date/sex/dump-spm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når en mann sier han har dumpet damer etter date fordi de bare var ute etter sex (han har ikke ligget med dem altså), er da dette tegn på at en mann er seriøs i å finne en partner?

Kan noe annet være grunnen, bortsett fra at de ikke var tiltrekkende altså?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel betyr det at de er seriøse, ja. En player/useriøs mann vil aldri si nei til sex når sjansen byr seg.

AnonymBruker
Skrevet

Så med andre ord, jeg kan trygt stole på denne daten? Og jeg slipper å barbere leggene? :ler:

Skrevet (endret)

Nja, njo. Mennesker er flinke til å lyve. Derfor skal du ikke ta alt som sies for god fisk. Vent og se. Er han seriøs vil han ikke forsvinne selv om han ikke får sex på første eller andre daten. ;)

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det han sa da, var at man hvertfall skal ha sex før man gifter seg ;) Og det høres jo seriøst ut for meg når han sier det på den måten.

Skrevet

Det han sa da, var at man hvertfall skal ha sex før man gifter seg ;) Og det høres jo seriøst ut for meg når han sier det på den måten.

Tro aldri på alt du hører.

Og de fleste mannfolk liker ikke billige/løse damer, og det i seg er derfor god nok grunn til å dumpe slike kvinnfolk.

Men hva han sier til deg er altså ikke verdt en dritt.

Ikke før han har bevist at han virkelig mener det.

AnonymBruker
Skrevet

Tro aldri på alt du hører.

Og de fleste mannfolk liker ikke billige/løse damer, og det i seg er derfor god nok grunn til å dumpe slike kvinnfolk.

Men hva han sier til deg er altså ikke verdt en dritt.

Ikke før han har bevist at han virkelig mener det.

Hva er din definisjon på løse damer steinar?

Når er det ok å ha sex i datingperioden?

Og hvorfor skulle ikke mannen ts beskriver være seriøs? :popcorn:

Skrevet

Hva er din definisjon på løse damer steinar?

Når er det ok å ha sex i datingperioden?

Og hvorfor skulle ikke mannen ts beskriver være seriøs? :popcorn:

Løse damer syns ikke at sex er viktig. De har mye samme innstilling som prostituerte. Særdeles lite attraktivt for en mann som ser etter kone-materiale.

Og når målet med datingen er å finne en partner så må det først bli seriøst ifra begges sider.

Jeg sier ikke at mannen ts beskriver ikke kan være seriøs. Jeg sier bare at tomt prat ikke betyr en dritt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...