Tari Skrevet 24. januar 2004 #1 Skrevet 24. januar 2004 Skal han egentlig ha det samme antrekket som brudgom og forlover? Svigermor mente det i dag, men er litt redd for at hun "finner" på ting innimellom... Hva er riktig? Og hva gjør dere? Og hvor mange skal ha brystbukett? Jeg foreslo 4, brudgom, forlover, pappa og hans stefar (mest fordi om faren hans hadde levd så ville jeg at han skulle ha hatt) men hun sier at det egentlig bare er brudgom og forlover...Hva gjør dere? Jeg lurer også på å la forloveren min gå opp gulvet sammen med brudepikene (og mulig sønnen min) før meg...noen som har gjort det samme?
Arwen Skrevet 24. januar 2004 #2 Skrevet 24. januar 2004 Ang. brystnukkett: her blir det tre, brudgom, forlover og min far. Pappa skal leie smoking, det samme som sambo skal ha på. Aner ikke hva hans forlover gjør, men regner med at han skal ha mørk dress.
Tari Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2004 Ang. brystnukkett: her blir det tre, brudgom, forlover og min far. Pappa skal leie smoking, det samme som sambo skal ha på. Aner ikke hva hans forlover gjør, men regner med at han skal ha mørk dress. Men, om din samboer skulle ha feks. kjole og hvitt....skulle din far ha det da? Eller fortsatt smoking? Tex, du vet vel det "korrekte" her?
Gjest Tex Skrevet 24. januar 2004 #4 Skrevet 24. januar 2004 Tex, du vet vel det "korrekte" her? Nåja, jeg er ikke noe leksikon heller, da..... :oops: Men det korrekte er at man kan gjøre som man vil. Ingen skal være mer pyntet enn brudgommen, men man kan godt være like pyntet. Hos oss blir det slik at min kjære skal ha sjakett, mens min far har kjøpt seg ny nydelig sort dress. Brudesvennen skal også ha ny nydelig sort dress. Hva min kjæres forlover skal ha legger jeg meg ikke mer borti enn at jeg sier mørk dress slik det står på invitasjonen. Jeg ønsket ikke at min kjæres forlover skulle ha det samme som min kjære, jeg ville at mannen min skulle skille seg ut der oppe han også. Jeg har sett altfor mange vielser der man ikke kan være helt siker på hvem som er brudgom..... Når det gjelder brystbukett (corsage) står man også fritt. Det vanligste er at brudgom, hans forlover, eventuelle brudesvenner og den som følger bruden har corsage. IOM at vi skal ha prosesjon, der også min svoger, min manns svoger samt min onkel som er fadder skal delta (med sine kjære så klart) er jeg ikke helt sikker på om disse skal ha corsage eller ikke. Men den første gruppen her skal alle ha corsage hos oss. I tillegg vurderer jeg toastmasteren. Det kan gjøre det litt lettere for andre å skille han ut.....
jea Skrevet 24. januar 2004 #5 Skrevet 24. januar 2004 Min kjære skal ha brokade og regner med att forloveren hans skal ha mørk dress..brudgom,forlover og min pappa skal ha brystbukett
Gjest Tabby Skrevet 25. januar 2004 #6 Skrevet 25. januar 2004 Min kjære skal ha sjakett, jeg regner med at både hans forlover og min og hans pspps tar en vanlig, pen svart dress. Brystbuketter skal vi ha 6 av, min kjære, hans forlover, begge fedre og begge brudesvennene.
Gjest MrsL Skrevet 25. januar 2004 #7 Skrevet 25. januar 2004 Sjakett på brudgommen her og min far skal leie smoking, visstnok. Og det blir pappa, brudgom, forlover og kanskje hans pappa som har brystbukett
Snorkie Skrevet 25. januar 2004 #8 Skrevet 25. januar 2004 Vi har ikke antrekkene klare enda, men regner med at det blir tre brystbuketter; mannen, forlover og pappa.
Måne Skrevet 25. januar 2004 #9 Skrevet 25. januar 2004 Har egentlig funnet ut at det ikke blir noen brystbuketter i det hele tatt. Dette pga at min far skal ha bunad, min forlovede skal ha uniform og det skal også hans forlover.... Det positive er hvertfall at man slipper unna noen kostnader...
liv Skrevet 25. januar 2004 #10 Skrevet 25. januar 2004 hos oss var det forlover og brudgom som hadde brystbuketter. Var det i de to andre bryllupene jeg var i samme sommeren..
Snurre Skrevet 25. januar 2004 #11 Skrevet 25. januar 2004 Min kjære skal ha diplomdress som er som en slags smoking med lang jakke, pappa, brudgommens far og hans forlover kjører vanlig smoking
-ida- Skrevet 25. januar 2004 #12 Skrevet 25. januar 2004 Her blir det vel dress på min far, sjakett på min kjære og hans mors mann aner jeg ikke hva skal ha. Smoking er mitt tips. Alle tre pluss mins kjæres forlover må vel få corsage og vår t lille sjarmtroll 5 i alt
April Skrevet 26. januar 2004 #13 Skrevet 26. januar 2004 Tror kanskje pappa skal ha uniform, sambo skal ha sjakett og jeg regner med hans forlover skal bruke sambos smoking! De som skal ha brystbukett blir vel pappa, sambo, hans forlover og brudesvenn..Vet ikke om brudgommens far skal ha jeg..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå