AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Når jeg spiller av videoer på youtube, vg, nrk osv. blir avspilleren eller det heter, helt grønn. Jeg ser altså ikke videoen, kun masse grønt mønster. Jeg fikk beskjed om å laste ned flash på nytt, men ettersom jeg har Chrome går ikke dette, siden det er integrert i nettleseren. Etter det prøvde jeg med andre nettlesere, og jeg hadde samme problemet der også. Hva er galt? Dette skjer ikke når jeg spiller av mine egne DVDer på pc'n. Takk for all hjelp!!
HedvigR Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Prøv å høyreklikk på videoen du spiller av, gå på settings, finn delen som sier display (til venstre) og ta vekk krysset for Enable hardware acceleration Funka for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Prøv å høyreklikk på videoen du spiller av, gå på settings, finn delen som sier display (til venstre) og ta vekk krysset for Enable hardware acceleration Funka for meg. Tusen takk!!! Har lest dette tipset før et sted, men det var forklart så dårlig at jeg ikke skjønte hva jeg skulle gjøre.. Nå har du reddet meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå