Gjest Coolaid Skrevet 24. januar 2004 #1 Skrevet 24. januar 2004 Har nettopp sett to episoder av "The simpel life" på tv3. Faktisk ganske underholdende med to borskjemte rike blode jenter som ikke kan noe annet en shopping og å dra kredittkortet.......For de som ikke har sett det så går det enkelt og greit ut på å bo på landet, uten mobil, kredittkort osv. Så langt så virker det som om de rike bertene klarer seg dårlig. Tror ikke de hadde klart seg stort bedre i en middelklasse familie i Norge heller. Hva syns dere om denne reality serien? (Jeg elsker det!)
Gjest Coolaid Skrevet 25. januar 2004 #3 Skrevet 25. januar 2004 Kaller hverken dette her kultur, film eller litteratur, gjør du? :o
Saeria Skrevet 25. januar 2004 #4 Skrevet 25. januar 2004 Nå har ikke jeg TV3, men den smakebiten vi fikk på Absolutt underholdning for noen dager siden fikk meg til å tenke:" Å jiiiz..At de ikke skjems..De vet jo ikke hva en brønn brukes til... Giiid bare et bad! Hvordan skal de overleve...?" De minner meg litt om sånne som tror de er bedre enn alle andre...så hadde jeg hatt kanalen skulle jeg gjerne sett dem drite seg ut...( ond )
Saga Skrevet 25. januar 2004 #5 Skrevet 25. januar 2004 Kaller hverken dette her kultur' date= film eller litteratur, gjør du? :o Nei, men synes allikevel den hører bedre til under Kultur, film og litteratur da folk som ser litt på TV gjerne samles her.
Eowyn Skrevet 27. januar 2004 #6 Skrevet 27. januar 2004 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Hvor dumme går det an å bli??????????????????????? :o Det må være to av de dummeste skapningene som går på to føtter her på jorda... Jeg ble virkelig forlegen på deres vegne da jeg så den første episoden... Tror jeg må følge med resten,bare for å se på hvordan de dummer jeg ut... :o De er faktisk helt blåst i hodet,og det verste er at når de reiser hjem igjen, så tror jeg de glemmer alt om "the simple life" og lever like mye i sus og dus som før.... Jaja. Nei, eneste grunn til at jeg av og til skal titte innom tv3 når det går er for å få noe å le av... :-?
Gjest Moonshadow Skrevet 27. januar 2004 #7 Skrevet 27. januar 2004 Kanskje under feil kategori i forumet? Har jeg gått glipp av noe.. Dette er jo kultur, film og litteratur dette :-?
Saga Skrevet 27. januar 2004 #8 Skrevet 27. januar 2004 Har jeg gått glipp av noe.. Dette er jo kultur' date=' film og litteratur dette :-?[/quote'] Den er flyttet. Uansett.. Har tatt meg tid til å se på serien og jeg tror aldri jeg har ledd så mye av en tv-serie før. Hun venninna til Paris er jo det man kanskje kan definere som en Walking Disaster!
Gjest Moonshadow Skrevet 27. januar 2004 #9 Skrevet 27. januar 2004 ¨To så dumme mennesker tror jeg du skal lete lenge etter. De tror jo de er så kule, men... Har ikke ord jeg :-?
Saga Skrevet 27. januar 2004 #10 Skrevet 27. januar 2004 Jeg synes de er litt kule De har det jo kjempemorsomt uansett hvor de er 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå