AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Æææææ, måtte bare få det ut en plass, jeg har vært tøff i dag :D Invitert en jeg er interessert i til å finne på noe en dag! Sikkert ikke stort for mange, men for meg er det ENORMT :D Bare å vente på svar nå.... 4
Gjest Høymann Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Gratulerer !! Sikkert en heldig person dette
strawberry Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Gratulerer! Hadde det bare vært flere som var så modige *host*(meg)
Gjest Anna.S Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Såååå bra!!! :D Håper du får positivt svar, hvis ikke så ikke ta det tungt! Bedre å vite enn å kaste bort tid på å lure!
Gjest sardintroll Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Gode greier! Krysser fingrene for deg. ^^
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #11 Skrevet 27. april 2012 Litt usikker på hvordan det gikk :S Formulerte meg kanskje litt dårlig... Han skal desverre på tur med motorsykkelen, så det gikk ikke... Men han hadde en fin tone og sa vi gjerne kunne finne på noen enn annen gang Hvordan spurte dere da dere har spurt ut noen/sagt dere er interesserte?
Gjest sardintroll Skrevet 27. april 2012 #12 Skrevet 27. april 2012 Jeg og min kjære var gode venner fra starten av, og en dag begynte vi bare å kline litt, og så var det gjort.
Mezzo Skrevet 28. april 2012 #13 Skrevet 28. april 2012 Æææææ, måtte bare få det ut en plass, jeg har vært tøff i dag :D Invitert en jeg er interessert i til å finne på noe en dag! Sikkert ikke stort for mange, men for meg er det ENORMT :D Bare å vente på svar nå.... Så bra! Du er tøff. Hadde berre visse andre vert lige modige...
Gjest Bud Skrevet 28. april 2012 #14 Skrevet 28. april 2012 Fantastisk Da blir han med en annen dag skal du se Personlig viser jeg aldri interesse, ber aldri med noen ut, men har en tendens til å bli bedt med ut :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 28. april 2012 #15 Skrevet 28. april 2012 Litt usikker på hvordan det gikk :S Formulerte meg kanskje litt dårlig... Han skal desverre på tur med motorsykkelen, så det gikk ikke... Men han hadde en fin tone og sa vi gjerne kunne finne på noen enn annen gang La han ta initiativ neste gang. Og skjer ikke det, så vet du hvor det landet ligger, og da går du bare videre i livet ditt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå