AaaaK Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Gjennomgår en stoooor endring i livsstilen for tiden. Treningen er jeg godt i gang med, har holdt på i noen måneder 3-4 ganger i uka. Målet er å stramme opp litt og føle meg "renere", hvis det gir noe mening. Men jeg har et veldig ensformig kosthold. Sunt, ja, men ensformig... Derfor trenger jeg litt tips til hva jeg kan spise for å nå dette målet. Litt tips rett og slett. Hittil går det i dette: Frokost: Havregrøt med eple, kanel og mandler/hasselnøtter Lunsj 1200: Cottage cheese med bær og kokosmasse eller 2 Knekkebrød (ofte med leverpostei) + 1 frukt Middag: 15.30: Kyllingsalat, kyllingwok med ris eller nudler eller laks med salat. Kveldsmat: Yoghurt eller cottage cheese med musli eller 2 knekkebrød til. Kanskje også verdt å nevne at jeg er student og mye på farten (jobber en del også) så jeg er lite hjemme. Alt jeg kan spise må være lett å frakte med seg og gå fort å lage da jeg lager alt jeg skal ha med meg enten på morgenen eller dagen i forveien (unntatt kveldsmaten, som jeg tar hjemme)
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Idag spiste jeg grove tortilla lefser med snøfrisk, ruccolasalat og spekeskinke + et lag med chillikrydder (rullet dem sammen). Veldig godt og enkelt og greit, lett å ta med seg :-)
Gjest Nanne70 Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 - Fullkornspita med div. grønnsaker/salat og f.eks kylling eller tunfisk - Omelett - Div. supper (enkelt å ta med på termos) - Middagsrester, f.eks. hvis du har laget en gryte
OhMickey Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Proteinpannekaker/vaffler, min faste frokost :D 1/3 boks CC to never havregryn 1-2 egg 1-2ts fiberhusk 2ss melk (om du ønsker pannekaker) Bland sammen og steik i panna eller vaffeljern. Toppes med litt mager kesam og sukkerfritt syltetøy, eller eplebiter med kanel på eller hva du nå enn måtte ønske. Nomnom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå