Gå til innhold

Kaloriunderskudd hele uka

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om man ligger i kaloriunderskudd hele uka, si 4-800 kalorier under. Hvor mye ligger du på når du skal kose deg i helgen da? Uten at det skal ha noe å si for vektnedgangen, og uten at du får dårlig samvittighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ligger jeg ca 400 kcal over dagsbehovet mitt for å holde vekten stabil, altså 1000 kalorier over det jeg spiser til daglig (har et daglig underskudd på 600). Akkurat nok til 100g 86% mørk sjokolade og en pose cashewnøtter :rodmer: Du trenger selvsagt ikke velge sunne alternativer å kose deg med slik jeg gjør, men jeg er svært insulinresistent og har ikke godt av blodsukkersvigninger :)

Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg klarer å kose meg innenfor det kaloriinntaket jeg skal ligge på, og har fått plass til både pizza og sjokolade samt en god frokost og lunsj innenfor 1400 kcal. Tar jeg en treningsøkt har jeg litt mer å gå på.

Skrevet

Jeg koser meg med 400-800 kcal på lørdager. Da får forbrenningen et lite kick også.

Skrevet

Tjaa akkurat det jeg vil, tenker ikke over kalorier :) Men så har jeg heller ikke noe 100% forbud mot "søppel" i uka og fullstendig "lov" til å gå bananas i uka. Jeg tror jeg er ganske flink til å holde ting i små mengder, istedet for å gå av skaftet når det først er tilgjengelig. Forskjellige personligheter fungerer på forskjellige ting. Jeg hadde nok følt meg desperat om jeg bare hadde en dag tilgjengelig for å spise hva jeg ville, og da er det lettere for meg å fråtse for mye. Mens andre kanskje fråtser om de IKKE har regelen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...