Gå til innhold

Jeg tror jeg liker han litt, men..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en gutt, og jeg merker at følelsene begynner å poppe opp.

Men greia er at han har en tattovering. JEg er ikke spesielt glad i tattoveringer, men kan godta små til middels store. Men han har hele armen dekket!! Helt fra skulderen til håndleddet :( Hvorfor ødelegge kroppen sånn, tenker jeg?

What to do? :sukk:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Og hva er problemet med det, TS?

• Liker 4
Gjest UngKalven
Skrevet

Du kan jo høvle av han huden.

• Liker 6
Skrevet

Synes selv tatoeringer generelt er harry, men noen kler det faktisk! Dessuten virker som det blir mer og mer vanlig at man har noen form for tatoering, slik at det snarere er reglen enn unntaket.

Hvis han er er bra gutt på andre måter har det vel ikke så mye å si? Jeg ville vel kanskje ha spurt hvorfor han har en så stor tatoering, kanskje hdet ligger en historie bak?

Skrevet

Jeg mener selvfølgelig tatovering, ikke tatoering :fnise:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

huffda, for en undergang. DUMP HAN!!!

• Liker 2
Skrevet

Bare en ting å gjøre her, krev at han fjerner den med laser!

Ser virkelig ikke problemet her....

• Liker 1
Skrevet

det er bare en tatoveringen..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Her er det jo åpenbart bare en løsning.. amputasjon!

Hvis han virkelig liker deg går han med på det TS!

Endret av Iah
  • Liker 9
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Her er det jo åpenbart bare en løsning.. amputasjon!

Hvis han virkelig liker deg går han med på det TS!

helt enig med deg. laser er oppskrytt!

• Liker 3
Skrevet

hehe! Jeg hatet tattoveringer før jeg traff en superheit kar (i mine øyne i hvertfall) med masse tattoveringer :lur:

etter det... så ja, du kan vel si at jeg har fått smaken på det, så syns jeg tattoveringer er ganske så hett :jepp:

om dette er et problem liker du han rett og slett ikke godt nok ;)

• Liker 1
Skrevet

mmmm, sexy...

Skrevet

For å si det slik, enten må du godta tatoveringen, eller så må du bare glemme fyren. Om han skal velge mellom deg og tatoveringen, gjett hva han er nødt til å velge, om han ikke vil flå armen sin..

Skrevet

Jeg var en gang med en fyr som hadde en gigantisk tattovering av en jævla panda.

Tror du overlever, TS :)

• Liker 1
Skrevet

Men greia er at han har en tattovering. JEg er ikke spesielt glad i tattoveringer, men kan godta små til middels store. Men han har hele armen dekket!! Helt fra skulderen til håndleddet :( Hvorfor ødelegge kroppen sånn, tenker jeg?

Jeg hater tatoveringer. Ødelegge kroppen er helt riktig.

Skrevet

DUMP HAM!!!!

Og send han videre til meg :rodmer:

Skrevet

Er jo først når man har dekket hele armen det blir bra på gutter. Ser pinglete ut med en liten her og en liten der.

Skrevet

Bare følelsene blir sterke nok vil du nok plutselig ta deg selv i å like den :happy:

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg er mer kritisk til hvordan han er som person siden han ønsket seg en slik tatovering jeg. Hvis han er en skikkelig snill og god gutt med orden på livet sitt hadde jeg ikke tenkt noe på det..

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg er mer kritisk til hvordan han er som person siden han ønsket seg en slik tatovering jeg. Hvis han er en skikkelig snill og god gutt med orden på livet sitt hadde jeg ikke tenkt noe på det..

det er en kjent sak at alle med tatovering er drittsekker! de kan til og med være kriminelle :sjokkert::bond:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...