Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad i lipglosser og har prøvd mange varianter. Bruker mest Juicytube fra Lancome, men har også gloss fra Face Stocholm og Versace i bruk nå for tiden. Problemet er at ingen av disse er geniale!

Juicytuben er kjempefin på, sitter lenge og smaker/lukter godt, men klistrer forferdelig. Face Stockholm og Versace forsvinner etter ikke altfor lang tid. Jeg har snakket med makeupartister som sier at sånn er det bare med glosser, de sitter ikke så godt. Men er det noen her som har funnet den perfekte glossen?

(Forøvrig har jeg oppdaget Biotherms glosser som er gode, men da jeg skulle kjøpe sist hadde de ikke fargen jeg var ute etter. Men denne glossen sitter heller ikke så lenge)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes glossen fra Versace er genial :-)

Sist jeg bestilte fra Lookfantastic fikk jeg med en lipshine fra Redken, den var også kjempegod.

Skrevet

For en tid siden hadde Bergensavisen et intervju med en make-up artist (?). Ihvertfall: emnet var lebestifter, og hun fremhevet Body Shop sin lipgloss som et "must".

Har den selv jeg, syntes den er bra, men jeg har ikke prøvd så veldig mange forskjellige. Den fra Redken likte jeg ikke.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Fruity Jelly fra Maybelinne, selv om den er litt klissete. Til gjengjeld synes jeg den sitter ganske godt.

Jennifer

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Isadora sin Moisturizing Lip Gloss. Liker også Loreal sin Glam Shine. Disse sitter overraskende lenge. En annen gloss som jeg er virkelig positivt overrasket over er Collection 2000s Plastique tror jeg den heter). Den sitter overraskende godt til å være så rimelig. :D)

Skrevet
For en tid siden hadde Bergensavisen et intervju med en make-up artist (?). Ihvertfall: emnet var lebestifter, og hun fremhevet Body Shop sin lipgloss som et "must".

Har den selv jeg, syntes den er bra, men jeg har ikke prøvd så veldig mange forskjellige. Den fra Redken likte jeg ikke.

Jeg liker også Body Shop sin godt.

Skrevet

Mange gode tips her, og Arwen - takk for link, din tråd fikk jeg ikke med meg.

Enig i at LÒreals Glam Shine er fine men de er så full av glitter at jeg foretrekker de til festbruk. Jeg er først og fremst på jakt etter en god hverdagsgloss med nøytral farge.

Body Shop sine har jeg aldri prøvd, skal vurdere det!

Og ang. Versace... må innrømme jeg ikke har brukt den så mange ganger enda, skal gi den en ny sjanse!

Skrevet

Fruity Jelly fra Maybelline liker jeg også- bortsett fra at den er litt klissete, da. (Har den i fargen mandarin)

Versace sin er kjempegod- det er den jeg bruker mest.

Skrevet

Nei, jeg er helt enige at Juicy Tubes er forferdelig klissete. Siden jeg har langt hår hadde jeg aldri gadd å bruke det...

Har nettopp kjøpt en ny produkt i fra Clinique. "Superbalm Tinted Lip Treatment". Linken er her:

http://www.clinique.com/templates/products...DUCT_ID=PROD851

Jeg er kjempe fornoyd. Forstår ikke helt hvorfor det vises så fargerike, det er ikke det, nesten usynlig. Det er ikke klissete heller!

Skrevet

Jeg liker Juicy tubes fra Lancome godt...men som sagt tidligere her den klisser noe forferdelig!...som regel har jeg "spist den opp" før jeg rekker å sette merker noe sted da...den smaker veeeldig godt!!! :ler:

Skrevet

Mine favoritter er Versace og Chanel.

Versace har en som er ganske naturlig - V2002 tror jeg det er. (Storfavoritten V2014 lager de vistnok ikke lenger :( ).

Ellers er Chanel Glossimer nr. 15 Spark utrolig fin!

Skrevet

Juicytube fra Lancome er jo god, som flere andre har skrevet. Men synes den klistrer jeg og, selv om den holder ganske lenge da. Forrige gang jeg skulle kjøpe ny var de utsolgt for den farven jeg bruker. Hun i parfymeriet kom frem med en fra clinique, og den er jeg veldig fornøyd med!

Skrevet

Jeg bruker Juicetube fra Lancome og Fruity Jelly fra Maybelline. Klissete begge to...

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg bruker nesten aldri leppestift, men av og til lipgloss:

Mine favoritter:

(1) MAC Lipglass (ikke tilsalgs i Norge, men Strawberrynet har enkelte farger)

(2) Biotherm Glossy Shine (gir ikke så mye farge)

(3) Shiseido (ikke klissete, men få farger).

Ellers har jeg en gloss fra Clinique som jeg liker godt. Den er i hylse med pensel og gir bra med farge. Den er heller ikke så klissete.

Rimmel har også fine glosser, og til og med billig...

Skrevet

Enig i at Juicy tubes er klissete. Prøv å ta på den en dag det blåser litt,samt ha håret løst.. :-?

Har også Versace, men den har glitter i seg og blir kun brukt til festbruk. Grei nok, men glitteret har en tendens til å spre seg utover hele trynet utover kvelden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...