Gå til innhold

Farlig å holde pusten 1 minutt i timen hele dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi sier at det er masse kalorier i luft og at man kan da holde pusten i 1-2 minutter, så lenge du klarer i timen og at man da vil gå ned i vekt og fortsatt kunne spise det man vil. Hun sier at det er hennes hemmelighet

Er det sant? Gikk og holdt pusten i 1-1.30 minutter en gang i timen i hele går, men det er så slitsomt og ubehagelig og fikk vondt i hodet til slutt. Og jeg synes heller ikke jeg føler meg noe tynnere. Og er det farlig?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Beklager at jeg rent glemte å svare i forrige innlegg.

Ja, det er farlig. Man blir skikkelig teit av det!

• Liker 9
Skrevet (endret)

Dette er mitt slanketriks, og det er det også Hollywood-kjendisene gjør når de slanker seg. Ved å holde pusten slipper slipper du å få i deg masse kcalorier.

Én dag er ikke nok, du må nok holde på i en lengre periode for å se resultater, og helst 2-3 minutter, men det er uansett en enkel måte å slanke seg på. I tillegg gjør det at puppene vokser, og færre luft-kcalorier gir deg brunere hud.

Det er ikke farlig. Jeg pleier å miste noen hjerneceller på en slik slankekur, men hva gjør vel det så lenge man blir slank og pen. :sexy:

:filer:

Endret av Grønt blad
  • Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av KG-Brukeren
  • Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Gikk og holdt pusten i 1-1.30 minutter en gang i timen i hele går, men det er så slitsomt og ubehagelig og fikk vondt i hodet til slutt.

Det er fordi du ikke holder puster lenge nok. Begynn med 14-15 minutter og jobbe deg oppover derfra. Beyonce holder pusten i nesten 1 1/2 time, har jeg hørt. I nybegynnerfasen kan det være greit med hjelpemidler, f.eks. tape en plastpose over hodet.

Skrevet

Det er fordi du ikke holder puster lenge nok. Begynn med 14-15 minutter og jobbe deg oppover derfra. Beyonce holder pusten i nesten 1 1/2 time, har jeg hørt. I nybegynnerfasen kan det være greit med hjelpemidler, f.eks. tape en plastpose over hodet.

Ja, Beyoncé er virkelig flink, hun er mitt forbilde når det gjelder å holde pusten. Victoria Beckham er også flink. Jeg vil samtidig advare TS mot å starte for hardt. Begynner man rett på 90 min, så kan man fort få et blåskjær i huden. Det er selvsagt smak og behag, men jeg synes blåskjær er mindre lekker. Er ikke gøy hvis man har blå øyne, og de helt forsvinner fordi huden er blå. Dog er det kjekt hvis du skal på kostymefest og ikke har noe å ha på deg. Kle deg naken og hold pusten, så kan man nesten gå som smurf :)

• Liker 1
Skrevet

Ja jøss. Slutta å trene jeg, bruker jo mere oksygen da. Så nå er jeg mye slankere. :skratte:

Skrevet

Hahah. Ja det må jeg jo få prøvd ut

Skrevet

Sikkert samme skroting som har funnet på luft-dietten som fant på den sol-dietten som hu dama daua av. Kom over en artikkel i går eller noe. Det skulle visst være så mye næringstoffer i sollys, så dama sluttet å spise og satt bare i solen.

Skrevet

Dette må være dagens dummeste.

Skrevet

Jeg har et superslanketips. Slutt å svelg sperm! Det er veldig fetende!

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

*gisp* Nå gikk jeg ned tre kilo - minst :jepp:

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Oh boy...

Usikker på om dette var seriøst ment, men jeg leste om en jente med anoreksi som faktisk fikk det for seg at det var kalorier i luft.

:tristbla:

Skrevet

Mystisk at det findes så mange korpulente mennesker med søvnapnéer, hvis denne teorien skulde holde.....

• Liker 1
Skrevet

Nei, nei, kjære ts! For å gå ned i vekt må du minst holde pusten i 30 min per time, hver eneste time, hver dag!

:fnise::skratte::legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...