AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg prøver å gå ned i vekt. Har i mange år trent mye. De siste 3 årene har jeg stort sett trent 5-6dager i uken. Trener variert, men ofte i det siste har jeg bare hatt mulighet til å trene hjemme. Da har jeg prøvd å trene styrketrening, men synes dette ga dårlig effekt så jeg prøver nå å trene noe a la tabata, for å prøve å forklare det. Dette bruker jeg ca 30 min på og blir varm og svett av det. Men er det nok ift at jeg prøver å gå ned i vekt. Trener slik hjemme 2 ganger i uken + 2 harde styrkeøkter og 1 dag med 1t ellipse/stepmaskin. Sliter mye med å gå ned noe så derfor stresser jeg litt med dette.
Klatt Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Hva gjør du på treninga? Og hva mener du med ned i vekt? Som i et tall? Eller kroppslig/utseendemessig? Husk at muskler veier mye mer enn fett - en godt trent fyr på 190 kan gjerne veie 110 kilo i bare muskler.
Gjest Daenerys Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Bruker du 30 min på å bli svett av tabata-trening?? Da gjør du det feil. Prøv 20 sek hardt arbeid og 10 sek hvile, i 4 min. Du skal renne av svette. Det er jo også begrenset hvor hard styrketrening du kan få til hjemme. Hva mener du med hard styrketrening? Øvelser, vekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå