AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg er på jakt etter en varmebeskyttende spray. Føner håret 1-2 ganger i uken, samt retter ut håret. Dette sliter jo veldig på håret =/ Har dere noen tips til BRA varmebeskyttende?
ssecret Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Det du burde ha i håret er definitivt den varmebeskyttende kremen fra Kerastase(den grønne serien). Pleien bli aktivert når du bruker varme på håret! Den selges på Modern Design og andre frisørsalonger som selger Kerastase produkter. Den selges også her: http://www.feelunique.com/p/Kerastase-Resistance-Ciment-Thermique-125ml
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 http://www.feelunique.com/p/Kerastase-Nutritive-Nectar-Thermique-150ml Jeg bruker denne og er veldig fornøyd Vet ikke hvordan den er iforhold til den grønne da..
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Da går jeg for en av de to! Hvilken er best? :gjeiper:
ssecret Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Da går jeg for en av de to! Hvilken er best? :gjeiper: Begge to er veldig bra og fungerer på samme måte Den grønne har mer proteiner i seg, noe jeg tror du trenger. Den oransje går mest på fuktighet. Det som kan være smart er å bruke den grønne hovedsaklig, men kjøpe den oransje hver tredje gang bare et forslag...
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Takk for svar:) Frisøren sa at jeg hadde ganske tørt hår. Er den oransje best da?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Begge to er veldig bra og fungerer på samme måte Den grønne har mer proteiner i seg, noe jeg tror du trenger. Den oransje går mest på fuktighet. Det som kan være smart er å bruke den grønne hovedsaklig, men kjøpe den oransje hver tredje gang bare et forslag... På den grønne står det at man skal føne håret etter man ha tatt den i, men er det et must? Kan man ikke la den lufttørke og heller rette håret når det har tørket? Eller må den aktivers umiddelbart for at den skal fungere?
ssecret Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 På den grønne står det at man skal føne håret etter man ha tatt den i, men er det et must? Kan man ikke la den lufttørke og heller rette håret når det har tørket? Eller må den aktivers umiddelbart for at den skal fungere? Man kan påføre vamre når man vil ja
ssecret Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Takk for svar:) Frisøren sa at jeg hadde ganske tørt hår. Er den oransje best da? Ja, det kan være Hvis du har veldig tørt hår burde du kanskje hatt i en hårolje i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 Hvis du har veldig tørt hår burde du kanskje hatt i en hårolje i tillegg. Olje? Vil ikke håret bli veldig fett? Kan evnt ta litt tuppene? Jeg vasker nemlig håret bare 1-2 ganger i uken, og vil gjerne fortsette med dette Virker som du har peil. Hvilken olje anbefaler du?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #11 Skrevet 26. april 2012 Fungerer slike varmebeskyttende produkter? Jeg føner håret ofte, og lurer på om jeg skal kjøpe en, eller om dette er bare enda en ting man "må ha"
BeautyFuzz Skrevet 26. april 2012 #12 Skrevet 26. april 2012 Varmebeskyttende spray = GHD Heat Protect spray Varmebeskyttende krem = Kerastase Nectar- / Ciment Thermique.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #13 Skrevet 26. april 2012 Fungerer slike varmebeskyttende produkter? Jeg føner håret ofte, og lurer på om jeg skal kjøpe en, eller om dette er bare enda en ting man "må ha" En god varmebeskytter er et absolutt must hvis du utsetter håret for varme!
ssecret Skrevet 26. april 2012 #14 Skrevet 26. april 2012 (endret) Olje? Vil ikke håret bli veldig fett? Kan evnt ta litt tuppene? Jeg vasker nemlig håret bare 1-2 ganger i uken, og vil gjerne fortsette med dette Virker som du har peil. Hvilken olje anbefaler du? Jeg var selv totalt avhengig av strittetang før + at jeg sparer til langt hår, så jeg har lært meg litt. Jeg vet ikke om du sparer, men HER er en link til en tråd med mange gode tips om pleie. Hårolje trenger ikke gjøre håret verken fett eller tungt. HER er en olje som er ekstremt populær, og er blant annet nevnt flere ganger i tråden jeg linket til deg ovenfor. Jeg har nettopp bestilt den selv Slenger med en anbefaling av shampo og balsam HER for skadet hår i tilfelle du trenger det Flaskene er jo svææære og varer kjempelenge. Veldig bra internettside foressten med produkter til britiske priser Endret 26. april 2012 av ssecret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå