Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte selvbruningsservietter på Friman (eller var det Vita) i høst som var geniale. Desverre reagerte huden min på akkurat denne typen så jeg ga de bort til en fornøyd veninne. Dette var en blank pose med bronzefargede saviettpakker i, jeg betalte ca 140 kr tror jeg.

Nå har jeg ikke vært i byen og kikket men vet noen om andre gode slike servietter? Til en fin pris?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vita butikkene over alt har de.....

Skrevet

En annen type enn den jeg har nevnt innledningsvis? :D Coolt! Takk for tips!

Skrevet

Hva er dette for noe og hvordan fungerer det ?

Hvor mange servietter er det i en pakke ?

Hørtes interessant ut..

Gjest Tristessa
Skrevet

Lookfantastic selger tantowels, altså selvbruningsservietter. Heter bare Tan Towels så vidt jeg vet. Var det Comodynes du prøvde fra Vita? Er det enklere med serviett enn med krem?

Skrevet

JA - Comodynes høres kjent ut, Tristessa, det var nok de jeg prøvde.

Det var vel en 6-8 serviettpakker i en pakke tror jeg, Moon!

Jeg er så pysete at jeg aldri har prøvd selvbruningskrem. Jeg har bare brunet meg i solarium og i salong (dusjet brun). Men servietter fikk jeg anbefalt og tenkte det måtte være enkelt og greit - og det var det også. Fin farge etter pare noen timer, lett å påføre osv. Desverre reagerte jeg altså med kløing av denne typen så nå jakter jeg på en annen type. Har sett de på Lookfantastic, men tenkte å få anbefalt noen jeg får kjøpt lett i butikken :D

Skrevet

Javel, og en serviett holder til hvor mange påføringer da ?

Blir det tilstrekkelig farge av èn serviett eller må man bruke opp en hel pakke på en gang ?

Er det bare å stryke servietten over kroppen da, eller hvordan fungerer dette egentlig ?

Må man skrubbe hele kroppen først, som med "vanlige selvbruningskremer" ?

Skrevet

Nå er jeg ikke ekspert Moon.. Men jeg brukte en serviett på ansikt, hals og utringing og så gikk den i søpla. Jeg skrubbet ikke på forhånd. Fikk fin farge på noen timer og det var ikke skjoldete.

Skrevet

Jeg bruker også disse serviettene og syns de er kjempebra!

Bruker dem bare i ansiktet om vinteren jeg da, og siden jeg er så økonomisk så pakker jeg servietten inn i plast og bruker den om igjen til den er tørr omtrent.

Puff: Kan dessverre ikke svare deg på om det finnes andre merker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...