LeaMichele Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 jeg og samboeren min skal til london 17.mai, reiser fra rygge. men siden jeg bor på feil side av dammen, og ingen måte å komme over så tidlig så skal vi bo på hotel i moss fra 16. det jeg lurer på da er om det går buss fra horten-moss ferja til Marche Rygge Vest Airport Hotel ? og går det buss forbi hotellet og til rygge flyplass?
LeaMichele Skrevet 26. april 2012 Forfatter #2 Skrevet 26. april 2012 (endret) *bump* Endret 26. april 2012 av PurpleRose
Gjest Haaploes Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Er det ikke bare å ringe hotellet? De kan garantert svare om buss-tilbudet fra hotell til flyplass. Angående ferge-buss-hotell er det vel mulig å sjekke det opp på trafikanten.no?
Gjest Applecore Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 I og med at de kaller seg airport-hotel så vil jeg tro at det går buss til flyplassen derfra ja. Uansett så ligger det såpass nærme at jeg tviler på at det koster mer enn en hundrelapp å ta taxi
LeaMichele Skrevet 27. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2012 ja, det er bare å ringe hotellet, men om noen er fra moss her så er det enklere å spørre her. så jeg prøver igjen, noen som vet om det går buss fra fergeleie opp til hotellet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå