Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på en stor fest og har veldig lyst til å ha på fin øyenskygge og kajal. Dessverre har jeg øyelokk som ikke "holder" på sminken, jeg må hele tiden påføre mer utover kvelden. Øyenskygge og liner bare sklir av og legger seg i globallinjen.. Innmari irriterende. Jeg har hele tiden tenkt at jeg skulle bestille Urban Decay-primeren alle skryter av, men har aldri fått fingeren ut. Siden den kun kan kjøpes på nett (?), tror jeg ikke den rekker frem før festen. Tenkte kanskje MAC hadde en primer som var god og som får skygge og liner til å sitte? Har MAC-butikk her jeg bor.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Såvidt jeg vet har ikke MAC noen øyenskyggeprimer. Det er noen som mener at Paint Pots fungerer som en primer, men det er jeg ikke enig i. Den fungerer fint som base, men får ikke skygge og liner til å sitte bedre. Har du Make Up Store eller KICKS som fører dette merket i nærheten? De har en god øyenskyggeprimer. Jeg synes ikke den fungerer like bra som UDPP, men er absolutt et godt hastealternativ. MUS er jevnt over billigere enn MAC også :)

Skrevet

Syns ikke MAC Prep+Prime eye er så veldig god. UDPP eller Laura Mercier sin er mye bedre :)

Skrevet

Mange er også fornøyde med ArtDeco sin, den er ganske rimelig og finnes på Kicks :-)

(Svverger selv til UDPP, forresten.)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Selve primeren til mac er ikke noe å skryte av, da er paint pot et bedre alternativ. Men ingenting slår Urban decay sin primer potion, den er gull verdt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...