Gå til innhold

Får svar på sukker selvom jeg ikke har bilde

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat laget sukkerprofil. Vil ikke bli gjenkjent, så har ikke bilde, og har heller ikke skrevet noe på profilen (unntatt det man må fylle inn). Tanken var å selv oppsøke de jeg synes virker ok :)

Tittet i gjennom maaaange sider med gutter i den aldersgruppen jeg ønsker, og fant noen få jeg synes var attraktive. Sendte dem melding med noe babbel, hehe. Var veldig spent på om jeg kom til å få svar, siden jeg hverken har bilde eller noe info om meg selv.

Og gjett hva! Alle svarte :) Ble litt overrasket faktisk, for jeg hadde ikke svart en gutt som ikke hadde bilde. Er det jeg som er overfladisk? Får gutter så få henvendelser at de svarer alle?

Jeg synes i hvertfall han ene så utrolig kjekk ut. Så hans innboks kan umulig være tom. Hvertfall veldig hyggelig å få en sjanse da, selvom jeg ikke har bilde :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tom profil uten bilde hadde jeg ikke svart, men en ellers ok profil uten bilde hadde jeg svart et par ganger før jeg spurte om bilde. Orker ikke bruke mye tid på å skrive med fanden selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får så få meldinger at jeg hadde svart. De fleste guttene kan ikke velge og vrake slik jentene kan.

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg også lurt på. Har opplevd å få mye respons både på Match og Møteplassen med profiler uten bilde, ofte fra bra utseende menn. Men jeg oppfattet mange av disse som useriøse siden de er av typen som "alltid" er pålogget. Jeg tror de sender meldinger til alle profiler - også de uten bilde, for de har jo ingenting å tape på det liksom.

AnonymBruker
Skrevet

jeg svarer ikke slike profiler som din!

Gjest Høymann
Skrevet

Jeg hadde svart, men har aldri fått noen brev :P Er ikke kjekk nok :(

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg hadde svart, men har aldri fått noen brev :P Er ikke kjekk nok :(

Ikke si det.. Er ikke sikkert at alle ser det du ser i speilet ;)

Når det kommer til TS så har jeg også svart på mailer uten bilder men da har jeg spurt om Facebook eller bilde.

Jeg tror veldig få jenter tar kontakt med gutter fordi de får så mye brev, så derfor er det enklere å få svar hvis man selv tar kontakt.

Skrevet

Jeg synes i hvertfall han ene så utrolig kjekk ut. Så hans innboks kan umulig være tom. Hvertfall veldig hyggelig å få en sjanse da, selvom jeg ikke har bilde :)

Kanskje du har en attraktiv personlighet som skinner igjennom meldingene dine? :)

Uansett, du burde latt gutten se hvordan du ser ut, ellers kan det fort bli kleint på date hvis han ikke er tiltrukket av utseende ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sendt han bilde nå :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer alle, såfremt det lar seg gjøre. Har litt å gjøre med at de jentene jeg har møtt med god profil, fine bilder osv. tydelig har blitt litt høye på seg selv, og det har ikke gitt mersmak når jeg har møtt dem. Gidder ikke å bli møtt med innstillingen "ja, nå får du bevise hva du er god for da, så får vi se..." De ligger i online-lista fortsatt, nå over ett år senere. Bor de på nett, eller hva er greia?

Også tenker jeg at det meste som står i profilen egentlig er ganske uinteressant uansett, så lenge den ikke er helt usedvanlig bra/morsom. Det er hvordan det føles når man står ansikt til ansikt som teller, og det kan like gjerne være med en anonym person som en annen. Bare man ikke veier 200kg og er en belastning for alt og alle, da burde man kanskje opplyse om det først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...